Інколи в житті бувають несподіванки. А в анімаційному ролику для саббренда Robert Doms від «Львівського» — суцільні несподіванки. Виявляється, українські силачі підіймали на конкурсах мішки з хмелем і бочки з пивом. А класичного детектива 19 сторіччя легко можна було зустріти з келихом у робочий час. Нічого не подумайте, виключно для розслідування.
Та найбільша несподіванка — поява портрета неординарного Роберта Домса серед класиків. Усе це завдяки колекції класичних сортів «Бельгійський» та «Блонд», які допомогли майстрові ввійти в історію. А нам — створити про це ролик, в якому все дуже серйозно (насправді ні).
Клієнт – Carlsberg Ukraine
VP Marketing – Ірина Качура
Marketing Director – Антон Панасенко
Brand Manager – Катерина Джуринська
Brand Specialist – Олексій Гаркавий
Агентство – McCann Kyiv
Creative Director – Юлія Сторчак
Senior Art Director – Світлана Полохайло
Client Service Director – Ольга Кутузова
Senior Account Manager – Віктор Ільїн
Head of TV Production – Юрій Склярук
Студія – Electric Sheep Film
Director – Макар Северин
Executive Producer – Андрій Копоц
Bidding Producer – Аня Кулішенко
Producer – Сергій Воронін
Postproduction Studio – Camaradas
Генеральний продюсер – Юлія Узлюк
Sakhaltuev Production Company & Key Animation Studio
Адріан Сахалтуєв
Ірина Сахалтуєва
Олексій Буряк
Самвел Сарибекян
Sound
Композитор і звукорежисер: Євген Бедненко
Звукозапис: Propeller Studios
За матеріалами прес-релізу