robota.ua запустила масштабну рекламну кампанію і представила нове позиціонування

Перша онлайн-платформа з пошуку роботи в Україні robota.ua запустила масштабну рекламну кампанію, в рамках якої показала оновлену креативну платформу і позиціонування.

Комментарии 1754

Щоб краще розібратися в процесах пошуку роботи, компанія спільно з партнерами Kantar Ukraine і MZ Hub опитала понад 1600 людей з усієї України. За 6 місяців підготовки проекту було проведено близько 120 зустрічей з представниками компаній, які допомагали вивчати customer journey, зміни ринку праці, pain & gains пошукачів та роботодавців. До роботи над новим позиціонуванням залучили креативне агентство IAMIDEA і маркетингове — Die Kulturtrager.

Основний інсайт дослідження: для багатьох пошукачів процес пошуку роботи — це теж робота. Вона приносить стрес і сумніви, відчуття спустошеності і втрати часу. Людям не вистачає простої й чіткої інструкції "Як шукати, щоб знайти", а один із головних болів — відсутність впевненості в роботодавці.

Їм потрібен надійний партнер, який не просто підтримає словом, а реально допоможе у процесі пошуку роботи. robota.ua і є той помічник, який ось уже 21 рік допомагає роботодавцям і пошукачам знайти один одного.

У новій комунікації компанія показує, що пошук роботи може бути набагато простішим, легшим і приємнішим, коли такий помічник не просто поруч — він працює на тебе:

Перевірка роботодавців працює на тебе.

Пошук вакансій на карті працює на тебе.

Конструктор резюме працює на тебе.

robota.ua працює на тебе :)

 video
 video

«Наше ключове завдання — донести кандидатам, що у стресовому процесі пошуку роботи (з неясними процедурами, неочевидним кінцевим результатом) ми — надійний помічник. Ми можемо не тільки запропонувати кращі позиції від кращих перевірених роботодавців, а й, завдяки безлічі функцій, робимо цей процес зрозумілим, простим і швидким. Використовуючи гумор в комунікації, ми хочемо допомогти людям ставитися до пошуку роботи спокійніше і простіше, не стресувати.

Знання нашого бренду — найвище на ринку (Brand Awareness robota.ua = 87,3%*), отже, більшість кандидатів знають, для чого потрібні сайти пошуку роботи. Наша мета — показати, що саме з robota.ua це легко, швидко і надійно», — Ярослав Гуменюк, CMO, Brand Ambassador robota.ua.

«Під час дослідження ми почули багато драматичних розповідей про те, як шукають роботу зовсім різні люди. Всі вони стикалися з несподіванками, від яких росла тривога. Разом з тим ми побачили, що пошукачі вдячні цивілізованим job-бордам як явищу. Це спостереження і стало відправною точкою для роботи над новим позиціонуванням», — Юлія Масієнко, керуючий партнер дослідницького агентства MZ Hub.

«За останні три місяці майже 2/3 всього населення України з доступом в Інтернет скористалися job boards. Вони стали для українців ще новим, але вже знайомим способом пошуку роботи. Нова бренд-стратегія robota.ua відштовхується саме від такої реальності. Слідуючи за еволюцією потреб клієнтів, її центр уваги перенесений зі «знайомства» з категорією на «досвід користування» категорії. І серед інших job boards robota.ua робить це першою», — Кирило Скікевіч, керуючий партнер бюро стратегічного маркетингу Die Kulturträger.

«Правда полягає в тому, що для людей процес пошуку роботи — це теж робота. Ще одна. Але як її робити правильно без стресу — мало хто знає. У креативі ми вирішили показати людей, які знаходяться в пошуку, але у яких є ціла команда помічників. Роблячи акцент на функціональності продукту, ми хочемо показувати, що реально людина отримає від використання продукту і як він може допомогти йому в пошуку роботи», — Ігор Фінашкін, креативний директор I AM IDEA.

В рамках нової рекламної кампанії зняли два ролика, які крізь легкий гумор акцентують увагу на продуктових перевагах платформи. Це ті фічі, які в простій і зручній формі допомагають пошукачам: карта вакансій, чат із роботодавцем, перевірка компаній тощо. Кампанія охопить TV, Digital та OOH.

* За даними дослідження Kantar Ukraine.

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода