Роботи багато — життя одне

Fedoriv Agency створили рекламу для robota.ua

Комментарии 2652

За даними Мінфіну, більше ніж половина українців заробляє до 10 000 гривень в місяць. Людей не влаштовують умови роботи, але вони продовжують вмовляти себе трошки потерпіти й роблять це роками. Така поведінка цілком зрозуміла - всіх нас бентежать зміни. Але зовсім не обов'язково одразу спалювати мости й звільнятися, часом достатньо зайти на той самий сайт і переглянути вакансії.

Нова кампанія, створена креативною командою Fedoriv Agency, надихає нас зробити крок до комфортного життя без зайвого стресу. Віднайти той самий work-life balance не так вже й складно - треба лише зробити перший крок та переглянути вакансії на robota.ua.

 video
 video
 video
 video

На початковому етапі команда агентства провела дослідження і з'ясувала, що 50% українців відчувають постійний стрес через свою роботу. Вони шукають інші варіанти не просто щоб знайти нове місце, а щоб втекти від теперішнього, яке псує їм життя: не залишає часу на хобі та сім’ю.

“Поспілкувавшись з представниками 12 різних професій, ми зрозуміли, що всі вони: від комірника до журналістки модного видання, мають щось спільне. А саме: дуже довго терплять погану роботу. Найчастіше, занадто довго.

Тому ми звертаємося до тих, кому бракує мужності, як іноді кожному з нас.
Нас цікавлять всі українці, які незадоволені своєю роботою, але бояться її міняти. Ми хочемо, щоб за допомогою бренду robota.ua вони зрозуміли: якщо робота псує життя — це привід задуматися і подивитися вакансії”, — Олександр Приходько, стратег в Fedoriv Agency.

Як зазначають представники robota.ua, понад три мільйони кандидатів вже обрали сервіс в якості платформи для пошуку нового місця працевлаштування, й щодня кількість розміщених резюме зростає. У новому році компанія має за мету збільшити аудиторію і закріпити лідерські позиції на ринці.

“Нам є що показати: найбільша кількість пропозицій від провідних українських та міжнародних компаній, зручна система рекомендованих вакансій, інструменти для моніторингу зарплат, інтерактивна мапа в додатку – словом, безліч сучасних функцій для швидкого і комфортного пошуку роботи. Ми високо цінуємо таку довіру й у 2021 році продовжимо оновлювати продукт, щоб якомога більше пошукачів знайшли місце, де на них чекають”, - Юлія Далібук, Communication & PR manager robota.ua.

Rabota.ua почали 2021 рік масштабною телевізійною та діджитал кампанією. Ролики можна побачити на ТБ, YouTube, у мобільних додатках та соцмережах. Команда Fedoriv Agency розробила нову креативну платформу, оновлену стратегію та позиціювання. Відтепер robota.ua допомагає знайти роботу з якою життя в радість. Для цього не треба одразу звільнятися, почати можна с перегляду вакансій сайті або у мобільному додатку.

"Я дуже ціную, що така крута компанія вибрала наше агентство для реалізації амбіцій, які вона закладає в цей проєкт.  Сподіваюся, це початок нового довгострокового співробітництва і нової історії лідерства на ринку працевлаштування”, — Валентин Панюта, бренд-лідер Fedoriv Agency.

Отже, це тільки початок спільної роботи маркетингового агентства і robota.ua. Цілком очікувано, що вже згодом ми побачимо інші рекламні кампанії, створені на оновленій креативній платформі.

Команда:

ROBOTA.UA

Микола Михайлов — генеральний директор
Юлія Далібук — менеджерка з комунікацій

FEDORIV AGENCY 

Валентин Панюта — бренд-лідер
Анна Лісовська — копірайтерка
Максим Назаров — артдиректор
Аліна Божнюк — проєктна менеджерка
Євген Гавриличенко, Олександр Приходько — стратеги

LIMELITE

Михайло Звєгінцев — режисер
Денис Лущик — оператор
Владислав Болєлов — виконавчий продюсер
Дар’я Iващук — продюсерка
Алiна Яцик — другий режисер
Олена Гаджилова — художниця
Роман Завертаний — кастинг директор
Дiна Голубєва — стилiстка
Джулiя Мельник — художниця з гриму
Денис Рєва — постпродашкн
Олександр Пустарнаков — саунд дизайн

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода