Rocketmen Agency створило ребрендинг лого та візуальної айдентики для міжнародної компанії Tell

Специфіка роботи компанії — технічне і консультативне забезпечення прямих ефірів, концертів, трансляцій. Тому Rocketmen Agency звернулись до ідеї поєднання образів світла з прожектора, звукової хвилі, трикутної форми у теле- та радіобашти.

Коментарі 1180

А літера “е” в назві Tell стала основним символом поширення ідей.

Поєднання традиційних спектральних кольорів: червоний, жовтий та фіолетовий доповнюють місію компанії : робити проєкт гучнішими та помітнішими.

Creative Director: Артем Беседа

Senior Art Director: Марія Плотнікова

Project manager: Владислав Злочевский

Designer Team: Аліна Малишко, Оксана Краснощок, Юлія Лопатіна, Марія Валіханова.

За матеріалами пресрелізу

Обговорити з іншими читачами:
Погода