Roi Visual підписали угоду з Nerd Agency по розширенню присутності бренду Robocar Poli у Східній Європі

Robocar Poli розширює присутність у Східній Європі разом із українською ліцензійною агенцією Nerd Agency, яка входить до групи компаній FILM.UA

Коментарі 1385

Офіційна церемонія підписання між Roi Visual та агенцією Nerd відбулася під час MIFA Market, що традиційно проходить в межах Міжнародного фестивалю анімації в Ансі, у Франції.

Roi Visual обрали Nerd Agency у якості ексклюзивного ліцензійного агента в Україні. Крім того, агентство Nerd тепер може представляти Robocar Poli в регіоні Центральної та Східної Європи для деяких категорій товарів і промо.

Співпраця почалася ще у 2020  році, а зараз відбулося її розширення.

Тетяна Рубан, директорка агентства Nerd: «Ми пишаємося тим, що представляємо такий сильний бренд. Я вдячна команді Roi Visual за довіру та підтримку. І це особливо важливо для нас зараз, під час війни в Україні. Ми зробимо все можливе, щоб запустити успішні ліцензійні проєкти. Незабаром ви почуєте про новинки з Robocar Poli».

Робокар Полі — південнокорейський дитячий мультсеріал. Історія про пригоди рятувальної команди машинок-трансформерів: поліцейського автомобіля Полі, пожежної машини Роя, швидкої допомоги Ембер та гелікоптера Хелі, які можуть перетворюватися на роботів, щоб допомагати мешканцям містечка Брумс. Мультсеріал у веселій формі навчає дітей правилам безпеки життєдіяльності, зокрема поводженню на дорозі, під час пожежі тощо, а також виховує соціальні навички взаємодопомоги, що робить його дуже актуальним в сьогоденній Україні.

Бренд Robocar Poli має сильні позиції. Згідно з аналітикою від BrandTrends Entertainment, понад 80% дітей в Україні віком від 3 до 6 років знають цей мультфільм та його героїв, а кожному другому малюкові дуже подобається Robocar Poli. Бренд існує на міжнародному ринку понад 11 років і постійно представляє новий контент. Крім того, існує багато стайлгайдів та готових макетів для ліцензіатів, що робить його ще більш конкурентоздатним.

Донг Ву Лі, генеральний директор Roi Visual: «Ми бачимо великий потенціал у розширенні на  нові ринки разом із Nerd Agency. Ми вимогливі до вибору партнера, тому раді, що з нами на борту саме Nerd Agency. Robocar Poli добре відомий на міжнародній арені: випущено сотні ліцензованих товарів, що свідчить про його затребуваність. Тому ми співпрацюємо з Nerd Agency, щоб розширити ліцензійну програму у Східній Європі».

Команда Nerd Agency відновила свою роботу після повномасштабного вторгнення в середині березня 2022. Протягом березня-червня команда агенції встигла не лише розширити співпрацю з Roi Visual, а й запустити новинки ліцензійного одягу бренду “Мавка. Лісова пісня” з Anabel Arto та Obrana, створити англомовний сайт для залучення нових іноземних партнерів до співпраці та багато іншого.

За матеріалами пресрелізу.
Обговорити з іншими читачами:
Погода