Любите твердий сир? А який ваш фаворит? У Grape — КОМО. Молочний, тягучий, з приємним вершковим смаком — м-м-м-який…
Бренд КОМО — безперечний лідер у сегменті натуральних твердих сирів, який завжди дослухається до споживачів та не боїться експериментувати зі смаками, форматами та упаковками. Влітку 2019-го КОМО поставили за мету випустити на ринок інноваційний продукт — цікавий за смаком і кольором. Та для цього вирішили нагадати про усіма улюблений сир «Тенеро» й запустити у 2020 році нові продукти саме в цій лінійці, з незвичними смаками: «Тенеро Базилік» та «Тенеро Томат».
Для розробки рекламної комунікації оновленої лінійки «Тенеро» бренд звернувся в Grape. Перед агентством стояло завдання створити ідею рекламного комунікаційного ролика для ТБ з адаптацією для діджитал-каналу.
Спочатку стратеги агентства дослідили ринок і дізнались, що сирні бренди комунікують майже ідентично — про особливості та характеристики продукту, які здебільшого притаманні усім твердим сирам. Та ніхто не говорив, що перекус, вечеря або нова незвична страва з сиром — це щоденна маленька пригода. А молочний та ніжний КОМО Тенеро — важливий атрибут холодильника, який урізноманітнює життя і надихає готувати щось нестандартне, нове.
Креатори агентства вирішили відобразити різноманіття сирів у лінійці КОМО Тенеро в новому слогані: «Молочна, томатна, базилікова ніжність Комо Тенеро». А ще вигадали 20-секундний ролик із бренд-амбасадором та кулінарним експертом Євгенієм Клопотенком у головній ролі. У ролику йде жартівлива суперечка між різними alter ego Євгена Клопотенка, адже кожному з них до вподоби свій (та однаково ніжний!) смак сиру КОМО Тенеро.
Тож тепер кожен знайде свою ніжність і зможе готувати ще більше нових надзвичайних страв. Адже більше різної ніжності сиру КОМО Тенеро – більше смачної різноманітності!
Ролик також адаптували для діджитальної комунікації — розділили на 15-секундні та 6-секундні відео. Та це ще не все, що приготували для українців КОМО та Grape. Більше деталей — coming soon.
За матеріалами прес-релізу