ROXOLANA стала обличчям нової кампанії Marc O'Polo Denim

Cкандинавський бренд Marc O'Polo Denim, представлений в Україні fashion-ритейлером INTERTOP Ukraine, спільно з українською співачкою ROXOLANA представили кампейн на честь виходу нової колекції.

Коментарі 1981

Кампанія поєднує у собі атмосферу 90-х, молодості, енергійності та буквально переносить світ спорту і тенісу на вулиці великого міста.

Нова колекція Off The Court – це багатофункціональний стрітстайл з елементами спортивного одягу. Молода і талановита співачка ROXOLANA стала уособленням основних цінностей бренду і зокрема колекції, серед яких дух індивідуальності та бажання рухатися вперед. До того ж новий трек співачки “Сумую циклічно” став саундтреком до нової рекламної кампанії бренду. Актуальні кольори та фасони, органічні матеріали і спортивні деталі роблять колекцію ідеальною складовою активного та стильного життя у місті. 

Колекція Off The Court виготовлена зі 100% органічної бавовни та переробленого деніму.

 video
За матеріалами пресрелізу 
Обговорити з іншими читачами:
Погода