Royenko Agency створили беZOOMовні футболки для відеозустрічей

Маркетинг агенція Royenko Agency створила футболки, для крутих ZOOMів.

Комментарии 1057

Зустрічі у ZOOM стали нормою, як для працюючого населення, так і для дітей у школах. Проводити зібрання вдягненому тільки до поясу — нормально, а іноді вбранням для важливих зустрічей може слугувати найчистіша домашня сорочка або однотонний халат. І де ж серед цього домашньо-робочого настрою залишиться індивідуальність та характер? Особливо коли ми бачимо людей здебільшого “по-пояс”. 

Ми для цього в Royenko Agency розробили “беZOOMовні” футболки, які можуть стати не тільки вдалим прикриттям від буденності, а й допоможуть висловити настрій, стати приводом для “смолток”. 

БеZOOMовні футболки — можливість віртуально підтримати всіх, чиє життя змінилося і тих, хто ще тільки адаптується чи вже адаптувався до нового дистанційного сьогодення. Посили, які на слуху та в думках, кожного, хто останнім часом провів в зум-колах більше часу, ніж за переглядом сторіз:  

  • Шоби шо? – риторичне питання, яке викриває більшість мотивів та допомагає бути у контексті. Ви ніби підіймаєтеся над всім хаосом та стаєте вищим за все це.

  • *агресивно мовчить – якщо внутрішній настрій періодично відповідає пасивно-агресивному, а виховання не дає змоги розкрити всі чакри, то саме ця футболка буде вашим рупором у зовнішній світ.

  • Мене чути? – перше запитання при вході до конференції. А ще при використанні мікрофонів та інших звуковідтворювальних приладів. 

  • ШТОШ – якщо потрібно тримати себе у руках та сміливо приймати будь-які виклики, то ця фраза буде квінтесенцією вашого примирення із дійсністю. Примирення, але не покори.

“Кожен рік агенція створює свій мерч “на злобу дня” у вигляді футболок — це вже добра традиція. Ця колекція присвячена року в ZOOMі, сподіваюсь наступну ми зробимо на честь перемоги кампанії масової вакцинації в Україні”, — коментує CEO Royenko Agency, Ольга Роєнко.

За матеріалами прес-релізу за
Обсудить с другими читателями:
Погода