Royenko Agency створили маски, які MUST

Японський бренд wow-товарів UPSO спільно з креативним маркетинговим агентством Royenko Agency створили маски, які MUST

Комментарии 1105

Міні-колекція “MustKA до Паски” з 4 дорослих та 3 дитячих дизайнів для масок, народилася практично перед Великоднем і в період найбільш жорсткої фази карантину.

"MustKA, тому що маски зараз не просто примха, а необхідність. І якщо вони вже стали такими важливі, то вони можуть бути відмінними носіями оптимізму і гумору" — Ольга Роєнко, СЕО Royenko Agency.

Японський бренд USUPSO, чиї магазини розташовані в Вінниці, Одесі, Львові, Херсоні та Чорноморську, відрізняється сміливістю і яскравістю своїх дизайнів. А Royenko Agency вже мають успішний досвід колаборацій зі сміливими і готовими на експерименти брендами.

Ця колаборація покликана внести трохи гумору і унікальності у предмет гардероба і гігієни який став необхідним.

За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода
Effie