"Ми вважаємо, що навіть у найнестабільніший ситуації, гумор — це те, що допоможе впоратися зі складнощами. Це наш рятівний круг, настрій і енергія. Тому проігнорувати День Сміху ми не могли і вирішили, що відомим брендам теж зараз по-своєму нелегко. Сподіваємося, що наша витівка дасть змогу посміхнутися людям, які працюють в цих бізнесах і всім тим, хто знайомий з цими компаніями ". — Ольга Роєнко, СЕО Royenko Agency.
"Ідея зробити таку жартівливу переписку з'явилася у нас нещодавно. Але остаточне рішення робити було прийнято за пару годин до настання 1-го квітня. Ми дуже швидко зібралися і накидали різних жартів та варіантів. Вийшло 2 повноцінних чата. Вирішили, що вони обидва заслуговують право на життя. Фото для одного з чатів ми взяли з профайлів брендів, які з гумором обігрують обставини, що склалися. Все робилося дуже швидко, буквально "з під ножа". І подяка всім учасникам процесу — все вийшло дуже кумедно. Гумор — це те, що всім нам зараз потрібно. " — Зося Зосим, креативний директор Royenko Agency.
У Royenko Agency також відзначають, що подібні прояви це саме той тип, комунікації, який буде зараз найбільш підходящим. У постійному пресингу з негативної інформації, люди намагаються знайти хоч якийсь острівець з хороших і легких новин, щоб підняти свій настрій і трохи розвіятись. Схожі прояви в агентстві створюють і зараз в умовах віддаленої роботи на основі послуги Creative cookies.
У відео використані дизайн матеріали компаній COMFY.ua, Укрпошта, роботи дизайнера Юре Товрльян, Mcdonald's Brasil і агентство DPZ&T,, IKEA Israel.