Royenko Marketing Agency створили футболки для родинного застілля

Royenko Marketing Agency створили футболки для дівчат спеціально для зустрічі свят в родинному колі

Комментарии 954
За кілька днів почнеться сезон сімейних святкувань в широкому родинному колі, а значить – сезон безкультурних запитань до дівчат, які ще незаміжні, або заміжні і ще без дітей, або “ще гірше” (очима родичів) незаміжні, без дітей і ще й активно займаються розбудовою власної кар’єри.

Саме для таких ситуацій, з метою боротьби з проявами побудових гендерних стереотипів, команда дівчат з Royenko Marketing Agency створила серію футболок з гумористичними принтами та закликом носити футболки, а не ярлики.

Флагманами колекції стали футболки з надписами:
“А часікі-то тікають…” Нахіба тобі работать, ти же дєвочка! Маєш бізнес, а хто готує їсти? Така красіва, шкода шо розумна! 

“Кожна з нас чула на свою адресу ці стереотипи-запитання безодню кількість разів. В тому числі, від найближчих людей. Знаєте, просто накипіло. Але замість довгих просвітницьких розмов, ми вирішили довести все до абсурду і вдарити гумором по стереотипам” – коментує Ольга Роєнко, СЕО Royenko Marketing Agency.

Креативний проект “носи_футболку_не_ярлик” — фіналіст всеукраїнського конкурсу дизайну від компанії Всі.Свої та благодійного фонду AIDS.UA Олени Пінчук, спрямованого на боротьбу із гендерними стереотипами.

Команда агенції не здобула перемогу, але під час голосування проекту отримала сотні голосів підтримки, тому вирішила реалізувати проект самостійно. На етапі передзамовлення агенція отримала близько 100 заявок на придбання футболок.
За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода