ROZETKA запустила «магазин на дивані» із Лесею Нікітюк та популярними блогерами в ролі ведучих

До 15-річчя ритейлера ROZETKA агенція Gres Todorchuk створила відеоролики у стилі телемагазину 2000-х. На роль ведучих запросили Лесю Нікітюк та популярних блогерів: Богдана Шелудяка, Лізу Василенко, Люду з Голлівуда і Дашу Квіткову. Вони приміряли образи зірок 2000-х.

Комментарии 2367
Фото (автор - Дан Балашов)
Фото (автор - Дан Балашов)

«У 2005-му хороші речі ще треба було пошукати, але кожен похід за покупками перетворювався на свято, — згадує ведуча і блогерка Леся Нікітюк. — Пам’ятаю, як о сьомій ранку їхали з подружками на місцевий ринок, по чотири години ходили між рядами, міряли на картонках, торгувалися за 30 гривень, на які можна було купити місячний проїзний. А зараз шопінг — це два кліки в інтернеті, і через день у тебе вдома все що завгодно. На зйомці для ROZETKA мені дістався образ поп-зірки 2005-го, я “продавала” 4К-телевізор, про який 15 років тому ніхто навіть мріяти не міг».

Нагадаємо, на честь 15-річчя ритейлер повернувся до дизайн-системи 2005 року. Ідею такого кроку висунула агенція Fedoriv Agency, яка розробила новий стиль Rozetka у 2018 році.

«2005 рік — це час перших експериментів ROZETKA у рекламі, саме тоді народився легендарний зелений смайл, який ми не змінювали аж до 2018 року, — коментує директор із маркетингу ROZETKA Євген Образок. — Цього року компанія святкує 15-ліття по-особливому, згадуючи недолугі банери на сайті та першу рекламу по телевізору з революційним на той час слоганом “В інтернеті дешевше!”. Ідея зняти проморолики в стилі “магазину на дивані” стала логічним продовженням креативної ідеї back to 2005, ці відео ми створили для соцмереж компанії».

Ролики в стилі «магазину на дивані» були створені Gres Todorchuk у співпраці з командою відеопідрозділу digital-агенції Neos та агенцією Why Not? Enot.

sostav.ua
Обсудить с другими читателями:
Погода
Effie