Розмір стіка має значення

Запуск Nescafé 3в1 у новому XL-форматі

Комментарии 2536

Чим більший стік, тим більше позитивних вражень. І кожний рекламний матеріал став відображенням цього твердження у новій кампанії Publicis Ukraine для Nescafé 3в1 XL.

Так, наприклад, вже знайомий сюжет отримав парочку фанових твістів у ТБ-форматі. І знаааачно більше – у майже неверендінг пре-роллі. А на постерах, сітілайтах та банерах неочікувано проявив себе головний герой і володар найкрутішої косухи.

 video

«Якщо ви полюбляєте Nescafé 3в1, але вам завжди його мало, тоді цей продукт саме для вас – перший в Україні стік 3в1 у XL-форматі. Єдина дилема тепер – це що обрати: зробити велику чашку й насолоджуватись улюбленим Nescafé 3в1 ще довше чи приготувати собі ще більш насичений напій», – Іван Гринчук, старший бренд менеджер Nescafé 3в1.

Медійну підтримку запуску новинки здійснює агенція Zenith Ukraine.

Нагадаємо, Publicis Ukraine та Zenith Ukraine входять до складу Publicis Groupe Ukraine – найбільш ефективної комунікаційної групи 2019 року.

Publicis Ukraine

Руслан Паламарчук – Creative Director
Іванна Кучеренко – Art Director
Володимир Литвинов – Copywriter
Антон Костенко – Designer
Дмитро Шевченко – Designer
Євгеній Верзунов – DTP specialist
Руслан Антосієв – Account Manager
Олександра Савонік – Group Account Director
Іванна Скульська-Лов – Managing Director

Nescafé 3in1

Крістос Алевізос – Business Executive Officer, BU Beverages
Іван Гринчук – Senior Brand Manager
Олександр Ісаєнко – Brand Manager
Ганна Недобойко – Junior Brand Manager

BelkaStrelka Production - Photo

Оля Олещенко – Executive Producer
Катерина Дроздова – Line Producer
Дмитро Гончаров – Photographer

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода
Effie