Розпочинаємо бізнес-сезон. Як продовжувати роботу в умовах пандемії

Все частіше звучить вислів “нова норма” у контексті пандемії COVID-19. Новою нормою стали заходи безпеки у публічних місцях, транспорті, особливі правила встановили поштові служби і доставки. Ми по-іншому подорожуємо, відвідуємо парихмахера або лікаря. Навіть вітаємося не так як раніше — ніхто не засудить вас за небажання подати руку співрозмовнику.

Комментарии 617

Початок осіннього бізнес-сезону — більш насиченого ніж попередній.

Розповідаємо про знакові зміни, які нам доведеться враховувати вже зараз.

Бізнес-івенти: безпека понад усе

Якби ми не звикли до онлайн-конференцій, відеодзвінків по скайпу та зум-колів — деякі зустрічі потрібно проводити в офлайні. А інформація зі сцени звучить переконливіше, ніж з екрану.

Організатори бізнес-івентів виробляють нові правила безпеки, переосмислюючи всі складові ділових подій.

Реєстрація учасників, інформаційні матеріали та подарунки, розміщення глядачів, виступи і обговорення, фуршети і кулуарні перемовини — на кожному етапі потрібно забезпечити доступність захисних засобів і зменшити кількість небажаних контактів.

Особливої уваги потребує прибирання приміщень до, під час і після івенту.

Які засоби можуть зацікавити далекоглядних організаторів?

По-перше, маємо надію, що локація якісно і регулярно прибирається із використанням дезінфікуючих засобів. Такі рідкі санітайзери об’ємом 5 літрів для обробки поверхонь випускає провідна українська компанія “Він Стрім”.

Також на стійці реєстрації, залах, вбиральнях треба забезпечити доступність антисептиків для рук. “Він Стрім” виробляє санітайзери у різній формі — рідина, гель і навіть мус.

Що покласти у пакет учасників? Кишеньковий антисептик або антибактеріальний зволожуючий крем — актуальне рішення, яке точно не залишить байдужим гостей заходу.

Корпоративні презенти — даруємо корисне

Новорічні свята ближче ніж ми думаємо, а враховуючи економічні ускладнення, викликані пандемією, про подарунки слід подбати заздалегідь.

Наприклад, про корпоративні презенти — продумати і замовити вже зараз, коли підприємства мають можливість працювати повноцінно.

Ідея корисного дарунка для колег, замовників і клієнтів, партнерів — антисептики з логотипом компанії.

“Він Стрім” вже опрацював цю модель і виконав багато замовлень для відомих брендів.

Про що варто знати, обираючи продукцію “Він Стрім”?

Продукти Clean Stream — це гарантований захист від вірусів та бактерій, приємний запах і текстура, а ще вони не сушать шкіру. 

Компанія не перший рік на українському ринки, усі санітайзери сертифіковані і абсолютно безпечні. В асортимент входять безліч найменувань антисептиків різної форми і об’єму, і усі вони можуть бути брендовані для вас.

Офіс оффлайн

Жорсткий карантин поки що закінчено, і багато співробітників повернулися на робочі місця в офіс.

Далеко не завжди відповідальність за безпеку несе адміністрація бізнес-центрів — часто керівництво компаній повинно самостійно організувати відповідні міри.

Які ж продукти рекомендовано придбати для офісів?

Антисептик на рецепції — це маст-хев, проте є інші інноваційні рішення. Одне з них — дезінфікуючий килимок Clean PRO, який забезпечує  захист від проникнення патологічних мікробів, бактерій, вірусів. Килимки розташовують у вхідній зоні приміщення офісу або кабінетів.

Щонайменше один санітайзер у кабінеті, і один на 4-5 людей у оупен-спейсі, а також на кухні, переговорних кімнатах, зонах відпочинку. Варто віддати перевагу засобам об’ємом від 1 літра.

Повернення до ділової активності не повинно призвести до нових спалахів захворювань, і в наших силах зробити її безпечною! “Він Стрім” дбає про те, щоб ви були здорові та продовжували займатися улюбленою справою. 

Обсудить с другими читателями:
Effie
Погода