Розробка концепту дизайну для платіжних карт Банку Восток

У Brand Loft Agency розробили брендинг для нової лінії платіжних карт Банку Восток. Команда представила сучасний мінімалістичний концепт з урахуванням корпоративної айдентики банку.

Комментарии 1038

Для кожного виду платіжних карт створили індивідуальне кольорове рішення. Оранжеве – для карти «Стандарт», сіре для «Преміальної», біле – для онлайн-карти для програмістів.

Цей концепт про «нічого лишнього», де чіткий акцент на послузі, де яскраві дизайнерські рішення не відволікають увагу від головного. Адже Банк Восток про відповідальне ставлення до чужих грошей, про довіру, прозорість системи, репутацію та надійність.

Команда:

Ольга Оксамитна — креативна директорка Brand Loft Agency

Марія Матвійчук — менеджерка з роботи з клієнтами Brand Loft Agency

Марія Гарига — дизайнер Brand Loft Agency

Юлія Атлас — дизайнерка Brand Loft Agency

Тетяна Федотова — дизайнерка Brand Loft Agency

Альбіна Поліщук  – начальник відділу маркетингу Банку Восток

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода