Для кожного виду платіжних карт створили індивідуальне кольорове рішення. Оранжеве – для карти «Стандарт», сіре для «Преміальної», біле – для онлайн-карти для програмістів.
Цей концепт про «нічого лишнього», де чіткий акцент на послузі, де яскраві дизайнерські рішення не відволікають увагу від головного. Адже Банк Восток про відповідальне ставлення до чужих грошей, про довіру, прозорість системи, репутацію та надійність.
Команда:
Ольга Оксамитна — креативна директорка Brand Loft Agency
Марія Матвійчук — менеджерка з роботи з клієнтами Brand Loft Agency
Марія Гарига — дизайнер Brand Loft Agency
Юлія Атлас — дизайнерка Brand Loft Agency
Тетяна Федотова — дизайнерка Brand Loft Agency
Альбіна Поліщук – начальник відділу маркетингу Банку Восток
За матеріалами прес-релізу