У доповіді з AliExpress, світової торгової онлайн-платформи під керівництвом китайської компанії Alibaba Group, йдеться про розвиток цього явища в Європі. За її даними можна дійти висновку, що «шоппертеймент», який приваблює споживачів інтерактивними розвагами, такими як проведення прямих ефірів або різноманітні ігри, стане новою епохою у сфері електронної торгівлі на континенті.
Результати дослідження
- Споживачі готові експериментувати з новими способами онлайн-шопінгу унаслідок пандемії COVID-19. Дві третини споживачів з Франції, Польщі, Іспанії та Британії стверджують, що роблять більше покупок онлайн, а 70% зазначили, що ідея розваг під час шопінгу їм особливо до вподоби.
- Споживачів найбільше приваблюють канали, де пропонуються товари з індустрії моди, електроніка та косметика, і понад усе їх захоплює, коли цікаві продавці проводять прямі ефіри, де коротко розповідають достовірну і надійну інформацію про отриману продукцію.
- Категорія споживачів, які роблять покупки виключно онлайн (19%), більш схильні до спонтанних покупок, коли їх улюблені інфлюенсери рекламують певний товар. Вони також витрачають більше часу на торгівлю у прямих ефірах, кожного разу в середньому – 23 хвилини.
Головний висновок
Дослідження показало, що бажання європейців розділилися: британські споживачі більше хочуть надійного і розважального контенту, оптимізованого для мобільних пристроїв, у той час як французькі покупці віддають перевагу контенту, якість якого у стислій формі підтвердили відомі інфлюенсери. В Іспанії споживачі шукають найвигідніші пропозиції та корисну практичну інформацію, а покупці у Польщі понад усе цінують взаємодію з продавцями та іншими споживачами.
Переклад матеріалу підготувало бюро перекладів та локалізації Workogram.