Розваги під час шопінгу можуть стати наступною популярною тенденцією електронної торгівлі в Європі

За даними нещодавнього дослідження, європейські споживачі уже давно готові освоїти нові формати онлайн шопінгу, такі як шопінг у прямому ефірі або «шоппертейнмент (розваги під час шопінгу», які стали надзвичайно популярними у Китаї.

Комментарии 1255

У доповіді з AliExpress, світової торгової онлайн-платформи під керівництвом китайської компанії Alibaba Group, йдеться про розвиток цього явища в Європі. За її даними можна дійти висновку, що «шоппертеймент», який приваблює споживачів інтерактивними розвагами, такими як проведення прямих ефірів або різноманітні ігри, стане новою епохою у сфері електронної торгівлі на континенті.

Результати дослідження  

  • Споживачі готові експериментувати з новими способами онлайн-шопінгу унаслідок пандемії COVID-19. Дві третини споживачів з Франції, Польщі, Іспанії та Британії стверджують, що роблять більше покупок онлайн, а 70% зазначили, що ідея розваг під час шопінгу їм особливо до вподоби.
  • Споживачів найбільше приваблюють канали, де пропонуються товари з індустрії моди, електроніка та косметика, і понад усе їх захоплює, коли цікаві продавці проводять прямі ефіри, де коротко розповідають достовірну і надійну інформацію про отриману продукцію.
  • Категорія споживачів, які роблять покупки виключно онлайн (19%), більш схильні до спонтанних покупок, коли їх улюблені інфлюенсери рекламують певний товар. Вони також витрачають більше часу на торгівлю у прямих ефірах, кожного разу в середньому – 23 хвилини.

Головний висновок

Дослідження показало, що бажання європейців розділилися: британські споживачі більше хочуть надійного і розважального контенту, оптимізованого для мобільних пристроїв, у той час як французькі покупці віддають перевагу контенту, якість якого у стислій формі підтвердили відомі інфлюенсери. В Іспанії споживачі шукають найвигідніші пропозиції та корисну практичну інформацію, а покупці у Польщі понад усе цінують  взаємодію з продавцями та іншими споживачами.

Переклад матеріалу підготувало бюро перекладів та локалізації Workogram.

sostav.ua

Обсудить с другими читателями:
Погода