RTB House придбав платформу WhitePress

Глобальний постачальник маркетингових технологій RTB House, що працює у секторі AdTech, придбав 100% акцій WhitePress — європейської платформи з контент-маркетингу, яка відкриває нові можливості для інтеграції українських медіа до європейського рекламного ринку й підтримки розвитку локальних брендів за кордоном.

Комментарии 799

Обидві компанії створюють рішення для digital-маркетингу, і ця угода сприятиме їх виведенню на новий рівень та подальшому укріпленню позицій обох компаній на українському і міжнародному ринках.

“Об’єднання з RTB House - чудовий крок для масштабування діяльності WhitePress. Наша спільна мета - розвивати та популяризовувати автоматизацію у сфері контент-маркетингу, і я впевнений, що разом ми досягнемо нових висот та світових ринків”, - Артур Тадеуш Латошевіч, керівник відділу розвитку WhitePress Ukraine.

RTB House зарекомендував себе як лідер у галузі інновацій на ринку маркетингових технологій як перша компанія, що створила алгоритми для ретаргетингу, повністю засновані на технології глибинного навчання. Нині діяльність компанії зосереджена на розширенні продуктів, які допоможуть рекламодавцям збільшувати продажі як серед поточних клієнтів, так і за рахунок залучення нових.

«Ми бачимо величезний потенціал WhitePress. Зараз платформа знаходиться на тому ж етапі, де RTB House був лише кілька років тому. Розуміння сутності цього бізнесу дає нам упевненість, що ми справді можемо допомогти WhitePress вийти на новий рівень, особливо за рахунок використання нашого досвіду з міжнародного розвитку. Ця угода зміцнює ринкові позиції обох компаній і є можливістю для динамічного розвитку бізнесу»,Олександр Марусяк, директор із розвитку бізнесу RTB House в Україні.

WhitePress автоматизує процес проведення кампаній з контент-маркетингу та маркетингу впливу, об'єднуючи PR- і медіаагенції, компанії з SEO-оптимізації та рекламодавців із власниками вебсайтів та інфлюенсерами. Вони допомагають зробити процес публікації простішим, швидшим та більш економним. Сьогодні вже понад 4000 рекламодавців мають можливість скористатись послугами 13 750 вебсайтів в екосистемі компанії. Зокрема, у ній вже понад 1000 активних порталів з України українською і російською мовами.

Зараз компанія управляє платформою GoodContent і готується запустити нову послугу Content Premium — центр послуг з копірайтингу, який дозволятиме будь-якому бізнесу швидко та легко залучати перевірених журналістів та фахівців у галузі копірайтингу за фіксованою ціною.

«Це вигідна угода для нас, бо ми з RTB House маємо спільний підхід щодо бізнесу. Обидві компанії шукають можливості для розширення. І WhitePress, і RTB House мають сильні основні продукти і водночас прагнуть до інновацій. Обидві компанії відкриті до нових підходів та рішень. Ми переконані, що поєднання наших зусиль стане потужним сигналом ринку»,Павел Стриковський, засновник та генеральний директор WhitePress.

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода