RTFKT та Nike випустять перші цифрові кросівки

Дочірня компанія Nike RTFKT (звучить як artifact), що займається створенням віртуальних кросівок та предметів колекціонування в форматі NFT для метавсесвіту, анонсувала випуск лімітованої серії взуття Cryptokicks iRL.

Коментарі 953
Це перші «кросівки Web 3 із новітніми технологіями, які поєднують у собі десятиліття інновацій кросівок Nike з баченням RTFKT щодо об’єднання цифрового та фізичного світів»

В RTFKT нову модель називають «першими розумними кросівками».
Спільну модель цифрових кросівок створили на основі силуету Nike HyperAdapt 1.0 2016 року та баскетбольних Adapt BB, представлених у 2019-му. Особливістю обох пар була автоматична шнурівка Lace Engine, а кросівки Adapt BB можна було підганяти під особливості ноги.

Нові Cryptokicks iRL також оснащені автошнурівкою, тактильним відгуком, вбудованою різнокольоровою підсвіткою та анімацією, можливістю керування жестами, розпізнаванням ходьби, бездротовою зарядкою, завдяки акумуляторній батареї в кожному черевику, можливістю підключення додатків та алгоритмами штучного інтелекту та машинного навчання (AI та ML).
Ще однією особливістю пари став вживлений чіп WM NFC від RTFKT, який забезпечує підключення NFC-NFT і автентифікацію NFC-NFT.
RTFKT також розробили окремий додаток, за допомогою якого можна керувати налаштуваннями цифрового кросівка, наприклад, регулювати параметри автоматичної шнурівки чи вмикати та вимикати підсвітку.

Кросівки Cryptokicks iRL надійдуть у продаж лімітованим тиражем у 19 тисяч пар. Реліз відбуватиметься за допомогою розіграшу на сайті — щоб зареєстуватись для участі необхідно мати акаунт RTFKT, криптовалютний гаманець, який підтримує WalletConnect, принаймні 0,5 ETH у гаманці та адресу для доставки на території США. Реєстрація проходить з 7 по 9 грудня, переможців розіграшу оголосять 13 грудня.

Модель продаватиметься у чотирьох колорвеях: Blackout (580 доларів), Stone (650 доларів), Ice Mag (700 доларів) та Space Matter (1333 долари).
Nike купив віртуальну снікер-платформу RTFKT в грудні 2021 року.

В команді бренду покупку назвали «ще одним кроком, що прискорює цифрову трансформацію Nike та дозволить обслуговувати спортсменів та авторів на стику спорту, творчості, ігор та культури».

За матеріалами https://donttakefake.com/
Обговорити з іншими читачами:
Погода