«РТМ-Україна» підтримає малий та середній бізнес Outdoor-рекламою

З надією та оптимізмом очікуємо і вже відзначаємо відновлення ділової активності в Україні. З початку карантину у нашій країні з об’єктивних причин унеможливилася діяльність 277 тис. підприємців. Найбільше постраждали суб’єкти мікропідприємництва, малого та середнього бізнесу.

Комментарии 1504

За даними експертів, обіг підприємств громадського харчування у середньому скоротився у 5 разів. У Києві та Львові у цього сегмента бізнесу продажі знизилися на 78 %, у Харкові — на 73 %, у Дніпрі — на 63 %, в Одесі — на 60 %. Кількість поїздок у таксі скоротилася на 30 %. За даними квітня 2020, 29 % малих підприємств призупинили свою діяльність, 6 % зачинилися. Третина власників мікро- та малого бізнесу повідомили про падіння доходів на 90-100 % і про скорочення співробітників. Вплив локдауну добряче відчув на собі МСБ у сфері розваг, побутових послуг, освіти, планової медицини і стоматології, туризму, спорту тощо.

Тим не менше, за даними ресурсу Opeandatabot.ua, в останній тиждень вперше за період карантину збільшилась кількість нових вакансій на спеціалізованих сайтах, що свідчить про плани підприємців по відновленню роботи.

Зростають показники трафіка у столиці і містах-мільйонниках, про що щоденно повідомляє компанія «А+С Україна». Протягом тижня 27.04-03.05 затримки авто у поїздках Києвом зросли від середньокарантинних показників 16-18 % до 28 % у середньому за добу.

Відстежуючи позитивну динаміку збільшення кількості часу, який люди проводять поза домівкою (Out-of-Home), ми прогнозуємо, що найближчими місяцями зовнішня реклама стане найбільш оптимальним інструментом комунікації бізнеса зі споживачами. Вірогідно, що на відновлення ділової активності піде час. Розуміючи це, «РТМ-Україна» розробила програму лояльності на літні місяці 2020 для компаній, що мають намір працювати та розвиватися.

Тетяна Соломенко, Комерційний директор ТОВ «РТМ-Україна»: «Ми готові допомогти підприємцям, надаючи їм додаткові рекламі площини, спеціальні умови й супутні сервіси для запуску їх кампаній в Outdoor-рекламі. «РТМ-Україна» особливо вдячна тим клієнтам, які не скоротили рекламні бюджети на час карантину, не знімали довготермінові бронювання і таким чином допомогли компанії підтримати її команду. Відтепер вони можуть розраховувати на особливо лояльні умови у нашій спільній роботі. З нетерпінням чекаємо на новий діловий сезон і нові рекламні проекти, що відповідатимуть духу свободи Out-of-Home — медіа і стилю життя».

Зараз гарний час для оптимізації форматів розміщення зовнішньої реклами, більш тонкого таргетингу і сміливих рішень в умовах високої якості контакту з рекламним носієм. Брендам важливо розуміти показники їх SOV у загальному потоку рекламних повідомлень — «РТМ-Україна» надає аналіз конкурентного середовища. Ми вже кастомізуємо підхід до кожного клієнта залежно від специфіки його бізнесу.

Для підприємців настає час виводити свої компанії з кризи. В «РТМ-Україна» певні, що тільки спільними зусиллями і дієвими кроками назустріч одне одному ми зможемо подолати усі складнощі, повернутися до нормальних умов роботи, щоби розвивати не просто окремі бізнеси чи ринки, але економіку і рівень життя в Україні в цілому.

*В прес-релізі використані дані з відкритих джерел: проектів «Опендатабот» та «А+С Україна».

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода