Рух до трансформації діджитальної онлайн-освіти. Марафон transformACTION 2021: як це було

З 15 по 21 лютого в онлайн-просторі спалахнув масштабний онлайн-марафон NO LIMITS: transformACTION 2021: Девід Лінч, Джим Багнола, Девід Аллен, Харіш Натараджан, Дмитро Деркач, Михайло Царьов, Анна Гончарова, Євген Таллер, Дмитро Карпачов, Ольга Яцина, Катерина Серебрянська, Katya Chilly

Комментарии 895

Безкоштовний онлайн-марафон transformACTION 2021 від освітнього простору LIFTA.SPACE протягом тижня освітив основні трансформаційні тренди у сучасних діджитал напрямках. Це стало гучним стартом роботи нового українського проекту в сфері онлайн-навчання.

З 15 по 21 лютого в онлайн-просторі спалахнув масштабний безкоштовний онлайн-марафон NO LIMITS: transformACTION 2021, організований освітнім простором LIFTA.SPACE. Основними зонами уваги спікерів були такі діджитальні напрямки як менеджмент, маркетинг, дизайн, розробка та також саморозвиток

Освітня подія об’єднала під гаслом трансформації 50 провідних спікерів з усього світу. Експерти виступили з промовами, взяли участь у панельних дискусіях та спілкувалися з глядачами в режимі LIVE.

Понад 56 годин трансляції, 80 000 активних слухачів, десятки актуальних тем, які освітлюють тренди та виклики сьогодення — усе це лише початок потужної хвилі форматування онлайн-навчання —  амбітної цілі, яку ставить перед собою простір LIFTA.SPACE та його команда.

Актуальність та значущість семиденної події підкреслюється вражаючим відгуком аудиторії: 

Активна участь експертів у доповідях, діалогах з аудиторією та панельних дискусіях, — ще один вагомий маркер своєчасності івенту та запуску принципово нового освітнього простору.

Девід Лінч, Джим Багнола, Девід Аллен, Харіш Натараджан, Дмитро Деркач, Михайло Царьов, Анна Гончарова, Євген Таллер, Дмитро Карпачов, Ольга Яцина, Катерина Серебрянська, Katya Chilly — різні спікери, втім налаштовані на одну хвилю глобальної трансформації, — транслювали спільну для всіх думку: гнучкість та курс на професійний та особистісний розвиток — це основний тренд десятиліття.

«Світ змінюється, адже змінюємося в ньому ми — це суть глобальної трансформації нової ери. Наша ціль — не просто створити унікальний простір для самореалізації і саморозвитку кожного, а змінити в цілому підхід та культуру недосконалої системи освіти і розвитку сьогодення. Ми — проект нового покоління, що стирає всі зайві бар’єри. Тому, що можливо — все», — підвела підсумки засновниця та головний візіонер проекту Ірина Курочкіна.

Гасло NO LIMITS — це більше ніж концепція чи мотивуючий слоган платформи. Це дійсність, яка втілюється з кожним новим кроком освітнього простору LIFTA.SPACE. Марафон, яким започаткував свій старт проект довів, що можливості відкриті для кожного:  трансляції підтримували українську, англійську, російську та жестову мови;  не було перепони між слухачами та спікерами: вони мали можливість обговорити будь-які питання в режимі реального часу.

Фундамент принципово нових стосунків між слухачами та «носіями знань та навичок» було закладено. І на ньому вже активно будується новий простір LIFTA.SPACE — справжня освітня екосистема, революційна культура обміну досвідом, навичками і поглядами.

Наразі на сайті LIFTA.SPACE вже доступні різноманітні курси та інтенсиви, до яких можна й треба долучатися.

Команда LIFTA.SPACE щиро вдячна кожному, хто став частиною марафону, і в кому відгукнулася трансформаційна ідея NO LIMITS. Саме аудиторія заходу, її відкритість та готовність до активного розвитку і стала ключовим джерелом натхнення для створення максимально привабливого, зручного та корисного контенту.

Lifta.Space — новий digital-простір росту, розвитку та надбання професійних та особистісних якостей. Проект — більше, ніж база знань. Це — екосистема, в якій кожен може набувати, обмінюватися та реалізовувати професійний досвід. Комплексний підхід до комплексного розвитку людини.

Ірина Курочкіна — засновник і керуючий директор Lifta.Space.
Засновник і екс-СЕО міжнародного маркетингового агентства Digital Chain (DC).
10 років досвіду у створенні та управлінні проектами.
Експерт з комплексних маркетингових комунікацій — понад 17 років досвіду.
Понад 1600 реалізованих проектів, 200 + комплексних креативних платформ, 200+ міжнародних спонсорських комплексних розробок.
Обсудить с другими читателями:
Погода