«Напередодні Дня закоханих ми захотіли розповісти всьому світу про нашу любов, — говорить директорка з маркетингу «Сільпо» Катерина Огуряєва. — Ми зізнаємося в коханні нашим співробітникам, які роблять маленькі дива щодня. Гостям, що дарують нам посмішки навіть крізь маску. А ще любов зустрічається в зовсім несподіваних місцях, тому ми освідчилися в почуттях іншим продуктовим мережам на білбордах і в соцмережах».
Це не перший випадок, коли бренд зізнається в коханні іншим брендам. Раніше Burger King розповів про свої почуття до McDonald’s на вулицях Гельсінкі, Adobe зізнались у коханні Apple, коли останні заблокували Flash Player на своїй техніці, а Louis Vuitton освідчився Парижу, випустивши колекцію, присвячену місту.
За матеріалами прес-релізу