"Сільпо" та Windfor's Kyiv знайшли спосіб, як залишити людей вдома фаном, а не погрозами. Як побороти паніку та депресію дурощами та веселощами. Зберегти традицію, яку ми дуже любимо. А ще зберегти нас, яких ми любимо не менше.
“Сейчас как никогда брендам нужно быть полезными — помогать, поддерживать, выводить из карантинных настроений. Это часть социальной ответственности — дать людям все для того, чтобы им не приходилось выходить из дома, и не важно — ты онлайн-магазин или ритейлер. А в этом месяце одно из ключевых офлайн-событий года для украинцев, поэтому мы решили перевести Пасху в онлайн.” — Олександра Найдьонова, head of strategy Windfor’s Kyiv.
ЦОК-ЦОК ОНЛАЙН — це можливість поцокатись писанками на відстані. Знайдіть вдома найміцніше яйце, зайдіть у гру, надішліть цок-цок-лінк комусь з рідних і цокайтесь яйцями дистанційно. А ще шуткуйте, не нудьгуйте і взагалі щастя вам, здоров’я.
Окрема подяка студії RIBS, яка втілила ідею у життя.
"Сільпо":
Маркетинг директор Катерина Огуряєва
Керівник відділу digital продакшн — Леся Шатурська
Керівник департаменту бренд-комунікацій - Юля Забровська
Windfor’s Kyiv:
Креативний директор — Ілля Ануфрієнко
Стратег — Олександра Найдьонова
Копірайтер — Ілля Янковський
Дизайнери — Віка Москофіді, Ксенія Мільченко, Арман Єнокян
RIBS:
Технічний директор — Артем Решетніков
Лід фронтенд — Роман Москаленко
Арт-директор — Ірина Бондаренко
Дизайнери — Юлiя Коноваленко, Анна Дiденко
За матеріалами прес-релізу