«Сільпо» та R Agency перезапустили Великдень

Сьогодні традиційні свята майже не привертають увагу молоді, а Великдень поступово перетворюється на звичайний додатковий вихідний.

Коментарі 2590

«Сільпо» мріє, щоб Великодні традиції не залишились у минулому, а були актуальним приводом весело провести час.

Тому основою нової Великодньої комунікації бренду стало “омолодження” давно відомих образів та обрядів, аби показати, що Великдень може бути навіть веселішим за Новий рік. 

Бо яєчка можна прикрасити стікерами та влаштувати батл, хустка й кошик – це модні аксесуари, “інстапасочка” – ціле мистецтво, а починати святкувати вранці – це круто, адже попереду весь день!

 video
 video

Credits:

R Agency

Creative Director – Dima Liutyi

Designer – Yana Havelia
Copywriter – Illya Zhurava

Senior Account Manager – Maria Ursta

Photographer – Jenya Gaydamaka

Silpo

Chief Marketing Officer – Katerina Oguraieva

Head of Brand Communications Department – Julia Zabrovskaya

Project Manager – Iryna Butenko

За матеріалами прес-релізу
Обговорити з іншими читачами:
Погода