«Сільпо» та R agency розповідають що дарувати, якщо не розумієш натяки

Нещодавно R Agency оновили дизайн подарункових сертифікатів для «Сільпо».

Комментарии 2220

А щоб про оновлені сертифікати дізнались – розробили рекламну кампанію, в якій кожен впізнає себе.


Ідеєю кампанії став простий та життєвий інсайт про ситуації, коли навіть прямі натяки не допомагають зрозуміти, чого насправді хочуть люди і з'являються такі "оригінальні" подарунки як шкарпетки, листівки з купюрами, або навіть "твій найкращий подарунок – це я".  В таких випадках і справді сертифікати стають в нагоді.

Адже подарунковий сертифікат з «Сільпо» – це оригінальніше, ніж шампунь, красивіше, ніж подарунок своїми руками, і його точно не захочуть передарувати. 

Тож, якщо ви не розумієте натяки – подарункові сертифікатики «Сільпо» саме для вас.

Credits:

R Agency

Creative Director - Dima Liutyi

Art Director - Myroslava Shevchenko

Designer - Yana Havelia
Senior Copywriter - Viktor Synkov
Copywriter - Illya Zhurava

Senior Account Manager - Maria Ursta

Photographer - Jenya Gaydamaka

Account Manager – Zhenya Gaydamaka

Silpo

Chief Marketing Officer - Katerina Oguraieva

Head of Brand Communications Department - Julia Zabrovskaya

Product Owner - Serdiuk Alina

Project Manager - Yuliia Krivun

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода