«Сільпо» та R Agency розповідають як створили сучасну форму для “Смаковершників”

«Сільпо» запустили послугу театралізованої доставки “Смаковершники”.

Коментарі 2091

Тепер можна обрати не лише що купувати але й ким доставляти. Разом з «Сільпо» R Agency розробили кур’єрську форму косморейнджера, байкера та ямайця.

 Смаковершники

Тож якщо раптом ваші думки злетять у відкритий космос, на тій же хвилі замовлення виконає кур’єр у формі косморейнджера.

На випадок рок настрою, замовляйте доставку байкером.

А якщо сьогодні ви на повному розслабоні, кур’єр у формі ямайця вже їде до вас.

Адже театралізована доставка від “Сільпо” “Смаковершники” - на будь-який смак та настрій.

R Agency

Art Director - Myroslava Shevchenko
Illustrator - Ivan Dudchenko 

Designer - Yana Havelia
Creative Director - Dima Liutyi

Account Director - Maria Ursta

Silpo

Chief Marketing Officer - Katerina Oguraieva 

Head of Brand Communications Department - Julia Zabrovskaya 

Project Manager – Iryna Butenko

За матеріалами прес-релізу

Обговорити з іншими читачами:
Погода