«Сільпо» та R Agency звернули увагу на рідкісних тигрів

Цієї зими всюди можна побачити привітання від щасливих тигрів. Але реальні справи цих тварин доволі кепські. Загалом у світі залишилося лише 6500 особин шести підвидів. Тому «Сільпо» разом із R Agency розробили новорічне промо, щоб привернути увагу до цієї проблеми.

Коментарі 3037

Головною фішкою комунікації є те, що кількість матеріалів кампанії відповідає кількості тигрів, які живуть у дикій природі.

Сітілайти з фактами про підвиди розміщені так, що бенгальських тигрів можна побачити по всьому місту, а от суматранських чи китайських ще доведеться пошукати.

Кожен із шістьох підвидів має своє унікальне забарвлення. Що менше тигрів конкретного підвиду залишилось у дикій природі – то менше сторінок новорічного каталогу із ним.

За таким же принципом розміщені й in-store матеріали. Тому шанс натрапити в «Сільпо» на китайського тигра настільки ж малий, як і в дикій природі.

«Silpo»

Chief Marketing Officer – Katerina Oguraieva

Head of Brand Communications Department – Julia Zabrovskaya

Project Manager – Iryna Butenko

R Agency

Creative Director – Dima Liutyi
Art Director – Yana Havelia

Illustrator –  Dasha Ilnytska
DTP Designer – Andriy Nechitaylo
Senior Copywriter – Danil Tertichniy

Copywriter – Tina Vislianska

Account Director  – Maria Ursta

Junior Account Manager – Andrii Burakov

За матеріалами прес-релізу
Обговорити з іншими читачами:
Погода