Головною фішкою комунікації є те, що кількість матеріалів кампанії відповідає кількості тигрів, які живуть у дикій природі.
Сітілайти з фактами про підвиди розміщені так, що бенгальських тигрів можна побачити по всьому місту, а от суматранських чи китайських ще доведеться пошукати.
Кожен із шістьох підвидів має своє унікальне забарвлення. Що менше тигрів конкретного підвиду залишилось у дикій природі – то менше сторінок новорічного каталогу із ним.
За таким же принципом розміщені й in-store матеріали. Тому шанс натрапити в «Сільпо» на китайського тигра настільки ж малий, як і в дикій природі.
«Silpo»
Chief Marketing Officer – Katerina Oguraieva
Head of Brand Communications Department – Julia Zabrovskaya
Project Manager – Iryna Butenko
R Agency
Creative Director – Dima Liutyi
Art Director – Yana Havelia
Illustrator – Dasha Ilnytska
DTP Designer – Andriy Nechitaylo
Senior Copywriter – Danil Tertichniy
Copywriter – Tina Vislianska
Account Director – Maria Ursta
Junior Account Manager – Andrii Burakov