«Сільпо» відзняли власний мінісеріал «ТрохиТролі»

Прем’єра корпоративного мінісеріалу «ТрохиТролі» від «Сільпо».

Комментарии 2325

У серіалі дотепно обіграні випадки з життя касира, маркетолога та інших співробітників. У такий спосіб у «Сільпо» комунікують із працівниками — все задля того, щоб донести цінності компанії.  

Детективна драма, голлівудський екшн та Найкрасивіший чоловік планети — усе це в корпоративному мінісеріалі «ТрохиТролі».  Сюжети серій побудовано навколо таких цінностей, як турбота про співробітників, співпраця, чесність і відкритість, гостинність тощо.

Кожна серія в середньому триває 50 секунд та розповідає окрему історію.  «Тобто все, як у «Чорному дзеркалі» — ніколи не знаєш, яка розв’язка чекає на тебе в кінці. Проте наші історії завжди закінчуються хепі-ендом», — розповідає керівниця проєкту Ксенія Пушміна.

Щоб зібрати ідеї для сюжетів у «Сільпо» провели внутрішнє опитування і вивчили найпоширеніші проблеми магазинів та офісів. Наприклад, історії про те, як перекинутий на когось лист несподіваним чином повертається до відправника або про те, що трапляється, якщо ігнорувати колег і запізнюватися на роботу. 

За допомогою коротких скетчів у веселій і гіпертрофованій формі компанія показала, в які комічні й нелогічні ситуації потрапляють співробітники, що діють всупереч цінностям «Сільпо».

Перші епізоди серіалу з’явилися ще у грудні, але спочатку їх можна було переглянути тільки на внутрішньому порталі мережі. «ТрохиТролі» отримали багато схвальних відгуків, а загалом серіал подивилися понад 35 000 співробітників мережі. До того ж співробітники й самі активно долучаються до знімального процесу — так у «Сільпо» сформувалася власна база акторів. 

Відтепер на ютуб-каналі «Сільпо» мінісеріал «ТрохиТролі» доступний для перегляду всім охочим. Нові серії публікуватимуть щоп'ятниці. Найближчим часом заплановано реліз 8 епізодів, але «Сільпо» й надалі розвиватиме власний кіновсесвіт.

 video

Креатив

Розробка креативної ідеї – «Сільпо» та Lisenbart production

Розробка формату та сценаріїв – Lisenbart production

Продакшн

Lisenbart production

Продюсер проєкту — Денис Веремієнко

Продюсер продакшн — Сайле Беспала

Режисер — Андрій Оленич

Озвучування — Іван Розін

Оператор — Юрій Коновальський

Художник — Олексій Обертинський

Лінійний продюсер — Петро Цицилін

Постпродакшн VFX — Владислав Бурбела

Звукорежисер — Слава Славенко

Звук — Propeller Studios

Актори й масовка ― співробітники магазинів та офісів «Сільпо».
У другому сезоні головні ролі зіграли актори Павло Алдошин та Богдан Юсипчук, також відомий, як «Найкрасивіший чоловік планети» за версією конкурсу Mr. Sea World 2018.

Серії «Співпраця» та «Пінг-понг» – продакшн NEOS Digital Agency

Всі інші серії – продакшн Lisenbart production.

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода