Такий висновок був отриманий в результаті дослідження, що включає 343 кампанії, які становлять 5 мільярдів фунтів стерлінгів на рекламу, у базі даних Advertising Research Community (ARC), ресурсі ефективності, розробленому доктором Грейс Кайт, засновницею британської аналітичної консалтингової компанії Magic Numbers.
Про дослідження
- Усі пропоновані кампанії пройшли економетричне моделювання, щоб оцінити чинники рентабельності інвестицій, хороші чи погані.
- База даних ARC також поєднує відзначені нагородами програми з ініціативами, які не отримали таких нагород.
- Таким чином, він представляє «повсякденну» роботу поряд з найкращою в своєму класі продукцією, яка висувається для боротьби за визнання на галузевому рівні.
Тенденції
- Загалом сім із десяти кампаній ARC принесли менше £2 доходу на кожен витрачений £1.
- Це «тривожна» цифра, повідомив Стюарт Хеппенстол, головний консультант консалтингової компанії Data2Decisions з ефективності маркетингу, який представив результати.
- «Маркетинг часто оплачується з прибутку, і він повинен показати, що він може окупитися сам за себе», — сказав Хеппенстолл на сесії, проведеній WARC під назвою «Творча прихильність: нове навчання з бази даних ARC», у Cannes Lions.