Сім з десяти рекламних кампаній не дають значної рентабельності інвестицій

Згідно з дослідженням, представленим на Міжнародному фестивалі креативності Cannes Lions 2022, сімдесят відсотків рекламних кампаній генерують рентабельність інвестицій (ROI), що ставить під сумнів їх прибутковість.

Коментарі 2372

Такий висновок був отриманий в результаті дослідження, що включає 343 кампанії, які становлять 5 мільярдів фунтів стерлінгів на рекламу, у базі даних Advertising Research Community (ARC), ресурсі ефективності, розробленому доктором Грейс Кайт, засновницею британської аналітичної консалтингової компанії Magic Numbers.

Про дослідження

  • Усі пропоновані кампанії пройшли економетричне моделювання, щоб оцінити чинники рентабельності інвестицій, хороші чи погані.
  • База даних ARC також поєднує відзначені нагородами програми з ініціативами, які не отримали таких нагород.
  • Таким чином, він представляє «повсякденну» роботу поряд з найкращою в своєму класі продукцією, яка висувається для боротьби за визнання на галузевому рівні.

Тенденції

  • Загалом сім із десяти кампаній ARC принесли менше £2 доходу на кожен витрачений £1. 
  • Це «тривожна» цифра, повідомив Стюарт Хеппенстол, головний консультант консалтингової компанії Data2Decisions з ефективності маркетингу, який представив результати.
  • «Маркетинг часто оплачується з прибутку, і він повинен показати, що він може окупитися сам за себе», — сказав Хеппенстолл на сесії, проведеній WARC під назвою «Творча прихильність: нове навчання з бази даних ARC», у Cannes Lions.

sostav.ua

Обговорити з іншими читачами:
Погода