Сімейна пара руйнує «прокляту» стіну в новій жартівливій кампанії Leroy Merlin

Leroy Merlin щойно запустив кампанію Ogilvy Madrid, у якій головним героєм є «проклята» стіна, яка унеможливлює життя мешканців будинку.

Коментарі 1238
«Є стіна, яка розділяє твоє життя і моє». Про це говорить відома пісня Bambino, яка є саундтреком до цієї історії та ідеально підсумовує лейтмотив кампанії.

Знятий з дуже кінематографічним задумом, ролик показує, як головній парі справді набридла стіна, яка їх турбує та змушує пропускати важливі події. З цієї причини вони зрештою руйнують стіну. Це рішення принесе їм набагато більше світла (в прямому та переносному значенні).

Ролик зосереджується на стратегії багатоканальних продажів , показуючи зв’язок клієнта з онлайн-середовищем і фізичним магазином.
 video
Обговорити з іншими читачами:
Погода