«Сірко» знайшов своє місце на полицях супермаркетів

Агентство mirrolab розробило cерію упаковок для нової торгової марки

Комментарии 1149

«Рукавичка» — це 150 супермаркетів на заході України. Окрім асортименту імпортних та вітчизняних товарів, мережа виготовляє свої торгові марки. Серед них і власний бренд дитячих продуктів «Сірко», для якого агентство mirrolab  розробило упаковки, які помітять на полицях супермаркетів «Рукавичка».

Продукція «Сірко» орієнтована на молодих мам, дітей, школярів і навіть студентів, які люблять смачненьке і гарненьке. Для всіх них агентство шукало універсальне рішення, щоб кожен помітив щось своє. Хтось раціональні якість і вміст, а хтось — емоційну яскраву картинку.

Щоб поєднати дві різні цінності аудиторії, використали емоційного героя дитячої казки, що подобається дітям, підліткам і дорослим. Він передає емоції фану, легкості та привертає увагу до раціональних характеристик продуктів. Копірайт підсилив роль персонажа і додав емоційності. Так образ героя легко розкривається у різних каналах комунікації. А щоб Сірка помітили серед перенавантажених яскравими елементами упаковок конкурентів, дизайн зробили чистим, легким і яскравим.

Так Сірко знайшов своє місце на полицях і в серцях маленьких та великих любителів смачненького.

За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода
Effie