ЄС заборонив Meta показувати рекламу на основі особистих даних

Meta зможе розміщувати рекламу на основі особистих даних лише за згодою користувачів.

Коментарі 1137
Фото: depositphotos.com
Фото: depositphotos.com
Європейські регулятори заявили, що соцмережі Facebook і Instagram зможуть показувати рекламу, засновану на персональних рекомендаціях, тільки за згодою користувачів. Про це повідомляє Reuters.

Модель таргетованої реклами в соцмережах, яка базується на аналізі великої кількості даних, привернула пильну увагу регулюючих органів по всьому світу. Ірландський регулятор розглядав це питання ще з 2018 року і в результаті вирішив, що Meta ігнорує вимоги влади щодо використання персональних даних.

Регулятор також ухвалив, що Meta має дозволити користувачам відмовитися від надання своїх персональних даних для таргетування реклами. Компанії, як і раніше, буде дозволено використовувати загальні дані, а також вимагати згоди користувачів на обробку інформації.

Опитані виданням юристи вважають, що Meta доведеться змінити свою бізнес-модель. Європейські регулятори більше не дозволять їй здійснювати збір даних, пояснюючи це «необхідністю для покращення надання послуг», при цьому незаконно використовуючи дані для таргетингу.

Обговорити з іншими читачами:
Погода