Saatchi & Saatchi Ukraine зробила нове обличчя «AXA Страхування» — ARX

Агенція Saatchi & Saatchi Ukraine зробила ребрендинг компанії «AXA Страхування»

Комментарии 844

Навесні 2019 року страхова компанія ARX стала правонаступницею AXA Страхування. Креативна агенція Saatchi & Saatchi відповідала за креативну складову ребрендингу.

“Ми поставили перед командою Saatchi & Saatchi завдання не лише зберегти ключові асоціації з брендом, а й доповнити новими, спираючись на канадський бекграунд: впевненість, надійність, прозорість, чесність, інноваційність. І втілити все це в одному лого”. - прокоментувала Нонна Рижа, директор з маркетингу «Страхової компанії ARX». 

Основою логотипу стали прямі, чіткі лінії, що заявляють: “ми знаємо шлях”. Саме те, що клієнти очікують від свого страховика — надійності у вирішенні страхових випадків.

Крім того, пряма подвійна лінія — простий і відкритий образ, як власне і сама компанія. Образ - з потужним змістом. Адже страхова компанія існує у тому ж світі, що і її клієнти, розвивається у той самий час технологій, і все більше інноваційних послуг, що надає ARX, стають доступними онлайн - у декілька кліків за декілька хвилин.

Простір між лініями підкреслює прозорість страхової та чесність — ARX нічого приховувати.

Страхова надає клієнту подвійну підтримку: фінансову і виключно людську, коли власник полісу отримує не тільки грошове відшкодування збитків, а й моральну підтримку. Бо компанія розуміє — усяке буває.

 
Упевненості додають “канадські акценти” — графічно переосмислений кленовий листок та офіційні кольори канадського прапору. Канадці славляться турботою про своїх і зокрема — підтримкою українців.

Усе це доносить основний меседж ребрендингу: змінилася тільки назва, усе інше — незмінне.

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода