Крім того, агенція стала фіналістом у категорії Creativity In PR - Use of Events and Stunts (проекти із нестандартними підходами до комунікації).
Усього оголошено 754 нагороди LIA та 230 фіналістів із 45 країн світу.
Про проект
Пандемія 2020-го поставила під загрозу проведення щорічного Маршу Рівності від громадської організації KyivPride у форматі офлайн. Рішення запропонувала креативна команда Saatchi & Saatchi Ukraine.
Для того, щоб нагадати, що як для матері, так і для Батьківщини - усі рівні, креативники запропонували технологічний перформанс. За допомогою дронів від Dronarium Ukraine підняти у повітря величезний прапор із символікою ЛГБТ+ на фоні меча Батьківщини-матері. Ефект перевершив найбільш сміливі очікування, адже бюджету на просування не було передбачено. Новина про перформанс розійшлася світовими ЗМІ та соціальними мережами буквально за вечір. Відтак, Марш Рівності вкотре став знаковою подією, цього разу онлайн. Більше того, в 2021-му році, кампанія отримала другий подих: візуальний символ акції став одним із символів серії івентів в столиці та набув нових творчих форм в діджитал-мистецтві.