Отже, маємо: два повітряні печива, дуже багато смачної начинки – загалом доволі поживний продукт. Дослідження команди Roshen чітко вказало на аудиторію енергійних та мультизадачних людей, яким не завжди вистачає сил і часу на здійснення усього задуманого.
Під акомпанемент сусідських ремонтів команда агенції провела декілька стратегічних сесій й виділила три основні підходи до запуску такого продукту. У кожному з них — по декілька варіантів роликів. Клієнтові було важко вибрати серед багатьох ідей, але це ж і показник якості командної роботи — навіть у часи, коли все йде не за планом, коли доводиться підлаштовуватися, переїжджати і загалом змінювати звички.
Врешті-решт, з усіма карантинами, посиленнями й послабленнями команда зняла ЙОГО. Ролик про те, що болить, і чим допоможе продукт. Про голодний шлунок і великі очі на будь-яку “задачку”. Про запари, які виростають на рівному місці, про довгі вечори на коротку домашку, про завдання, що здаються непідйомними.
Ви зрозумієте, знаємо. І знаємо, що тепер знаєте, як їх перекусити
Особлива подяка всім тим, хто підлаштовувався до нових реалій, звикав до них, видавав смачні рішення і разом перекушував запари:
Head of Category | Confectionery Corporation Roshen - Ірина Донченко
Category Brand Manager| Confectionery Corporation Roshen - Анастасія Паніна
Marketing communications Head | Confectionery Corporation Roshen - Олена Тарасюк
Creative Director | Saatchi & Saatchi Ukraine and Publicis Groupe Ukraine - Костянтин Шнайдер
Associative Creative Director | Saatchi & Saatchi Ukraine - Сергій Білошицький
Senior Art Director | Saatchi & Saatchi Ukraine - Юлія Романова
Copywriter | Saatchi & Saatchi Ukraine - Антон Карунський
Head of Production | Saatchi & Saatchi Ukraine - Юлія Соколова
Account Director | Saatchi & Saatchi Ukraine - Марина Кондріяненко
Production - Gvardiya Production House
За матеріалами прес-релізу