Saatchi & Saatchi Ukraine запустив у Instagram флеш-моб “Стріли Любові”

Міжнародна рекламна агенція Saatchi & Saatchi Ukraine використала ажіотаж навколо дня Святого Валентина для того, аби допомогти діткам із вадами серця.

Комментарии 1945

На підтримку благодійного фонду “Серця Майбутнього” був запущений флеш-моб у Instagram “Стріли Любові”.

За допомогою стандартного функціоналу соціальної мережі креативщики буквально змусили битися серця небайдужих фоловерів.

Механіка вкрай проста – обери одну зі стріл або створи свою на сайті http://taptap.in.ua/

Опублікуй зображення у своїй стрічці Instagram та познач друга або подругу, якій передаєш естафету.

Метою Фонду “Серця Майбутнього” – є надання допомоги пацієнтам з вродженими вадами серця.

Його було засновано кардіохірургами провідних клінік міста Києва, що об’єдналися для того щоб надати шанс на щасливе та здорове дитинство всім малюкам, які потребують допомоги.

На сьогодні в Україні щороку народжується біля 4 тисяч дітей з вродженними вадами сердця. Майбутні батьки, дізнавшісь, що в них може народитись дитина з вродженним пороком сердця, бояться народжувати, коли ж ваду діагностовано після народження, не знають що їм робити, та як жити далі. На “щастя” вихід є!

В більшості випадків – це ендоваскулярні втручання, після проведення яких малята повертаються до нормального життя і нічим не відрізняються від своїх однолітків. Але висока вартість обладнання для проведення операції нерідко викликає розпач у батьків, висока вартiсть для переважної більшості українських сімей є нереальною.

Saatchi & Saatchi Ukraine – агенція, яка ніколи не була осторонь соціальних проблем. Адже головна мета команди – створювати Ідеї, що змінюють світ.

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Effie
Погода