Samsung VS Apple: хто ефективніше просуває свої бездротові навушники

Якщо запитати в будь-якої людини, яка компанія є найближчим конкурентом Apple, багато хто не роздумуючи дасть відповідь Samsung.

Комментарии 837

І це дійсно правда, адже бренди змагаються у всіх сферах виробництва персональної електроніки й не збираються одне одному поступатися першістю. Чого вартий приклад з випуском компанією Samsung бездротових навушників Galaxy Buds, які відразу ж стали прямим конкурентом Apple.

Експерти інтернет-магазину Stylus відзначають, у TWS-навушників обох компаній є як свої плюси, так і недоліки. Однак виробники ефективно маскують особливості своїх девайсів за якісною маркетинговою політикою. Ми ж вирішили розібратися, у кого з брендів більш ґрунтовний підхід до продажу навушників та чия реклама працює ефективніше.

Комплект поставки

Почнемо з базової комплектації, в якій навушники потрапляють користувачеві. Тут трохи виграє Samsung, що пропонує розширеніший комплект. Сюди входять:

  • кабель живлення перехідний з USB-A на USB Type-C;
  • хрящові фіксатори двох розмірів;
  • дві пари амбушюр;
  • інструкція користувача.

«Самсунг» додала у комплект хрящові фіксатори, що дозволяють займатися спортом у навушниках, не побоюючись їх загубити. У іншому в обох брендів дуже схожий підхід до оформлення коробки та презентації продукції після першої розпаковки. Створюється потрібна атмосфера відкриття преміального гаджета.

Зручність та ергономіка навушників

Обидва виробники заявляють про унікальну ергономіку та зручність їхніх пристроїв. І сказати чесно, тут вони абсолютно праві. Ми порівняли Galaxy Buds з AirPods другого покоління та можемо відзначити, що навушники хоч і мають значні візуальні відмінності, але за загальним комфортом та зручністю використання знаходяться на одному рівні.

Однак маркетологів Samsung ми дещо виділимо. Вони надали можливість вибирати для Galaxy Buds колір як самого кейсу, так і навушників. Це дуже класна фішка, яка хоч і не потрібна більшості користувачів, але змушує тих, хто хоче мати унікальний гаджет, купувати саме Galaxy Buds.

Фірмові фішки навушників

Компанія Samsung, на відміну від Apple, робить серйозну ставку на просуванні своїх фірмових технологій у бездротових навушниках. Завдяки цьому навушники від «Самсунг» мають чимало прихильників, які не готові відмовлятися від пристроїв і переходити на щось інше.

З популярних фішок Galaxy Buds варто виділити:

  • функціональний додаток для повного управління всіма параметрами роботи навушників та максимально точної ручної настройки звучання;
  • «Звуковий фон» – посилення або ослаблення фонових звуків для максимальної адаптації слуху під необхідні умови;
  • підвищення якості звуку під час розмов. У навушниках встановлено три мікрофони: два зовнішніх та один внутрішній. Завдяки цьому голос передається ідеально, а сторонні шуми не заважають нормальному діалогу.

Підводячи підсумок можна відзначити, що компанія Samsung набагато більше зусиль докладає до просування своїх бездротових навушників. Це не дивно, адже вона знаходиться в позиції наздоганяльного гравця, тому намагається бути кращою у всьому. І здебільшого їй все вдається.

На правах реклами

Обсудить с другими читателями:
Погода
Effie