Зараз у Польщі проживає приблизно 3,37 млн українців, і майже 2/3 з них — люди з вищою освітою. Більшість вибирає місцем проживання мегаполіси, сподіваючись на кращі перспективи працевлаштування. Внаслідок тривалої війни Польща перестала бути для них короткочасним притулком, перетворившись — принаймні тимчасово — на новий дім. Згідно з дослідженням «Біженці з України в Польщі, Чехії та Румунії», підготовленим EWL, Фондом підтримки мігрантів на ринку праці EWL, а також дослідженням Університету Східної Європи, аж 61% з них планує працювати в Польщі.
Ми з нетерпінням чекаємо на цю співпрацю, — говорить Роман Геращенко, CEO Sasquatch Digital. — Для українців життя в Польщі було необхідністю, а не спланованим вибором внаслідок війни. Тому ми не мали часу на повільну адаптацію до нової реальності. В результаті цього лише 26 відсотків біженців володіють польською мовою, яка дозволяє їм вільно спілкуватися. І в будь-якому разі це не вільне знання мови. Тому використання української мови та національних культурних кодів — це те, що має вирішальне значення для того, щоб донести правильний меседж до наших співвітчизників. Нещодавно мене запитали, чи варто рекламні повідомлення спрямовувати на українців. Люди розуміють, що вони живуть у мирній країні, де реклама — це нормально. Нам дуже потрібна ця нормальність, — додає Роман.
Українці є значною групою споживачів у нашій країні, які хочуть будувати нову реальність, а для цього потребують профільного спілкування. Все більше польських брендів запускають кампанії, орієнтовані на громадян України, додаючи українськомовні субтитри до своїх рекламних роликів, а інформаційні портали публікують статті цією мовою. Однак, незважаючи на те, що бренди починають включати українську мову у свої кампанії, небагато з них почали включати... українців. Співпраця із Sasquatch Digital необхідна для того, щоб ми могли зробити наступний крок: справді зрозуміти потреби цієї групи та мудро втілити їх у життя, — говорить Адам Козловскі, VP Digital & Creative Strategist у monday group.
У рамках уже розпочатої співпраці, налагодженої між Sasquatch Digital та monday group (як з Monday Comms, так і з Monday Digital), окрім проєктної співпраці, українська агенція надаватиме аналізи та звіти про становище співвітчизників у Польщі.
За матеріалами пресрелізу