Sasquatch Digital вдруге виграла тендер на SMM-супровід проєктів «(Не)дрібниці у стосунках» та «Розірви коло» від UNFPA Україна

Sasquatch Digital вдруге виграла тендер від Фонду ООН у галузі народонаселення в Україні UNFPA. Це SMM-супровід і таргет проєктів Не) дрібниці у стосунках» та «Розірви коло».

Коментарі 2286

Про проєкти

«(Не )дрібниці у стосунках» — проєкт, який  розповідає підліткам 13–17 років про те, що таке здорові й токсичні стосунки, як діяти, якщо партнер/-ка є аб‘юзером, та як побудувати й підтримувати гармонійні стосунки із собою та близькими. 

«Розірви коло» — інформаційна кампанія з протидії та запобігання домашньому та гендерно зумовленому насильству. Кампанія розповідає, яким буває домашнє насильство, як його розпізнати, де отримати допомогу. Обидві ініціативи підтримуються урядом Великої Британії.
Каналами комунікації, у яких фахівці супроводжували проєкт, стали Instagram («(Не)дрібниці у стосунках» та «Розірви коло») та Facebook («Розірви коло»). Зз повторним виграшем тендеру до переліку спільнот «Розірви коло» додався й Viber-канал — таким чином агенція не лише втримала клієнта, але й збільшила обсяг роботи.

Специфіка співпраці

Вперше контракт про співпрацю сторони уклали у 2021 році. Тоді команда Sasquatch Digital переконала клієнта цікавим підходом до контенту:

«Основні лайфхаки наших контент-планів — це те, що ми завжди пишемо про актуальне. Розпитуємо підлітків про те, що їх турбує, — зазвичай знайомих і знайомих знайомих. Я це роблю майже щомісяця і створила собі інформаційну кулю з Telegram-каналів для підлітків, акаунтів в Instagram з мемами і, звісно, TikTok», — розповідає SMM-менеджерка «(Не)дрібниць у стосунках» Олена Фещук.

Із «Розірви коло» ситуація склалася дещо інакша, адже контент про насильство завжди був більш серйозним та спрямованим на підтримку жінок у складних ситуаціях, тож вимагає зовсім іншого, делікатнішого ставлення від виконавців.

«Наша головна місія — допомогти жінкам вийти з кола насильства. Зараз проєкт додає нові ініціативи, на кшталт «Аврори» (онлайн-платформа психотерапевтичної допомоги постраждалим від насильства, зокрема сексуального насильства, пов’язаного з війною), мобільних бригад соціально-психологічної допомоги  на більшості територій України. Також наразі ми вводимо розмежовуючий контент, наприклад, історії жінок з війни — це дуже актуальна та цікава тема», — зазначає SMM-менеджерка проєкту «Розірви коло» Марія Ремез.

Робота в умовах війни

Після повномасштабного вторгнення РФ, коли UNFPA Україна, відповідно до внутрішніх правил, оголосила повторний тендер, усе змінилося — і для обох проєктів, і для їхньої цільової аудиторії, і для виконавців.

У пропозиції від Sasquatch Digital, яка була розроблена під час війни, майже не було розважального контенту — натомість на обох сторінках фахівці агенції вирішили висвітлювати актуальні теми, зокрема боротьбу з тривожністю, синдром вцілілого, важливі ресурси та поради для ВПО або біженців. Багато уваги та контенту приділяли психологічному аспекту обох проєктів: адаптували під ЦА поради фахівців, розробляли чек-лісти, пояснювали емоційні стани, у які читач/-ка може потрапити під час війни.

Також ми розповідали про більш конкретні речі: як бути жінкам із дітками, як впоратися з очікуванням, коли твій чоловік у ЗСУ, як адаптуватися в іншій країні, як поводитися на кордоні, аби не стати жертвою насильства чи шахрайства.

Під час роботи, зважаючи на обставини, агенція з посиленою увагою дослухалася до порад психологів, аби не торкатися тем, які можуть бути занадто чутливими, і давати лише професійні поради. Звісно ж, радилися і між собою, аби визначити, як краще подати ту чи іншу тему, як розставити акценти, що є  важливим, а що — ні. У березні давали суто корисний контент, без добірок фільмів/книг, адже вирішили, що це не зовсім доречно.

Результати роботи та KPI

Під час роботи агенція зосередилась на збільшенні охоплення, кількості підписників та виконанні відповідних KPI. Зокрема, для сторінки «(Не)дрібниць» у Instagram встановили план на отримання 3 500 підписників із вересня 2021 року до березня 2022. KPI було перевиконано щонайменше вдвічі — станом на закінчення терміну договору сторінка мала 7 622 підписники.

Також звіти показують значне підвищення ER сторінки: від 15,9% у вересні 2021 до 37,5% у березні 2022. Охоплення також збільшилося майже вдвічі: з 34 717 до 66 226 відповідно.

Із «Розірви коло» справи йшли дещо інакше. У вересні спеціалісти агенції створили сторінку в Instagram з нуля — і вже за 6 місяців на ній було 8 265 підписників. KPI з кількості підписників у Facebook — 15 000 — також було перевиконано з результатом 16 793. Показники охоплення також вийшли вражаючими: за час роботи з вересня по березень показник у Facebook зріс у 17,6 разів, до 2 289 456, а в Instagram — у 81 раз, до 2 306 109. Із такими обсягами вдалося втримати ER на рівні 1,2% та 1% відповідно, що вважаємо чудовим результатом.

Подальша робота

Sasquatch Digital рада продовженню співпраці з UNFPA Україна — ми віримо, що у складні часи такі проєкти стають важливими, як ніколи.

Обговорити з іншими читачами:
Погода