Креативний директор та засновник бренду Хан Чонг представив нову рекламну кампанію Self-Portrait. Зйомка присвячена місячному Новому році, що широко відзначається в Азії. Про це пише Hypebae.
Автором кампанії стала британсько-китайська фотографка Олександра Ліз. Основна ідея зйомки полягає у важливості збереження спільності та єдності.
У колекцію увійшли сукні у яскраво-червоному, чорному та білому відтінках. Вони виконані з гіпюрового мережива, крепу та букле. Основним елементом капсули стала сумка із бантом Bow Bag.
Автором кампанії стала британсько-китайська фотографка Олександра Ліз. Основна ідея зйомки полягає у важливості збереження спільності та єдності.
У колекцію увійшли сукні у яскраво-червоному, чорному та білому відтінках. Вони виконані з гіпюрового мережива, крепу та букле. Основним елементом капсули стала сумка із бантом Bow Bag.