Є сенс прочитати прес-реліз про нову кампанію від Альфа-Банку для додатка Sense SuperApp

Альфа-Банк разом з агенцією Bickerstaff.387 зробили кампанію про запуск цифрового банку Sense SuperApp.

Комментарии 1270

Це додаток для мобільного банкінгу та ще багатьох послуг, головною особливістю яких є "супер", а то і "гіпер" персоналізація. У Сенсі можна налаштувати все: від тону спілкування, фону додатка, оформлення до навіть набору послуг і функцій, що будуть відображені на робочому столі користувача.

Зазвичай – коли продукти і бренди заявляють, що вони "для всіх" – ми хіхікаємо. Але у разі із Сенсом це виявилось правдою, тому навіть не до посмішки. Справа в тому, що банківський додаток (сам по собі) – штука потрібна більшості дорослих людей. А коли цей додаток ще й підлаштовується персонально під кожного користувача – виходу немає, доводиться визнати: Sense SuperApp – це реально для всіх.

Для перевірки того, наскільки Сенс підлаштовується під користувача, є один простий експеримент: треба просто порівняти, як виглядають робочі столи кількох різних людей. І знаєте, що виявиться? Виявиться, що кожен виглядає по-своєму і повністю унікально. Через всі ці факти в рекламній кампанії для запуску суперапа з’явилось стратегічне повідомлення: Альфа-Банк Україна створив 42 млн додатків. Тобто це (приблизно) для кожного українця – свій.

А що ж робити з креативом, коли стратегія каже, що в нас продукт для всього населення країни? Доводиться робити рекламу для кожного – навіть дуже особливого українця – про його персональну родзинку, а то і виноградинку. Окрему рекламу для того, хто любить голубів, хто в душі вовк, у кого хрустять коліна і ще для тисяч особливих, як сніжинки, людей.

За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода