Сергій Бабкін випустив бренд кави «Вона знає»

Сергій Бабкін у колаборації з «Майстернею кави» і креативним агентством Arriba! випустив лімітований бренд кави «Вона знає». Натхненням для цього став новий однойменний сингл артиста, присвячений його дружині Сніжані Бабкіній

Комментарии 1283

Ідею дизайну пакування втілено в найкращих романтичних традиціях: це «білий аркуш», на якому написано лист коханій. Arriba!: «Ми почали шукати й перечитувати любовні, романтичні листи відомих чоловіків до своїх Жінок, Муз. І помітили важливу деталь — вони всі написані власноруч. У “фізичних” листах відчувається енергія, сила, їх можна зберегти на довгі роки, перечитувати. Ми подумали: то чому ж не зробити з нашого пакування шматочок листа від НЬОГО до НЕЇ. Написаного власноруч».

Для артист випуск брендованого продукту — це не бізнес-проєкт, а радше імпульс, можливість поділитися зі світом тим, що любить він сам. Думка про це народилася тоді, коли після 25 років пошуку свого ідеального смаку кави він його нарешті знайшов. «Мені хотілося б, щоб учерез смак цієї кави людина відчула контакт із моєю творчістю і збагнула, що це витвір натхнення», — коментує Сергій.

Сергій Бабкін — український музикант, актор, автор і виконавець власних пісень, учасник групи «5'nizza», тренер шоу «Голос країни» на телеканалі 1 + 1 та «Ліги сміху».

За матеріалами прес-релізу.
Обсудить с другими читателями:
Погода