Сергій Кисляков призначений директором з маркетингу і розвитку бізнесу Digma Business Group

Група компаній Digma Business Group повідомляє про призначення Сергія Кислякова членом ради директорів з маркетингу та розвитку бізнесу

Комментарии 969

На цій посаді він відповідатиме за всі плани з розвитку групи включаючи реалізацію маркетингових стратегій, ребрендинг деяких напрямків, посилення взаємодії з покупцями та клієнтами.

У Digma Business Group входить один з найбільших виробників синтепону в Україні - підприємство GreenStep, мережа тютюнових кіосків й продуктових павільйонів "АТТИКА", молочний завод «Фабрика Сиру», мережа продуктових супермаркетів Digma, продуктова мережа Buffet. Сьогодні підприємства групи об'єднують понад 2500 співробітників.

Призначення Сергія Кислякова є частиною зміни структури групи компаній і фокусу на нових цілях. Він стає ключовим членом команди і його основним завданням буде реалізація довгострокової бізнес-стратегії компанії.

Сергій Кисляков фахівець з маркетингу з 20-річним стажем у ритейлі, продуктовому (торгова марка "Ніжин") і алкогольному бізнесі (управління торговою маркою "Хлібний Дар"), успішно зарекомендував себе також і в медійному (Перехід Медіа / Атлантик Груп, Гала Радіо) і рекламному бізнесі (Scholz & Friends). Він 7 років займав посаду директора з маркетингу в компанії КОСМО, де керував стратегічним та операційним маркетингом мережі та успішно реалізовував стратегію розвитку бренду. Також, він керував маркетингом, і відповідав за злиття та поглинання на українському ринку в німецькій компанії Stroeer. Останнім часом, Сергій Кисляков був сфокусований на діджитал (Tabletki.ua) і на міжнародних проєктах.

Його навички та досвід зміцнять позиції Digma Business Group на українських ринках роздрібної торгівлі, переробки вторсировини та виробництва молочної продукції.

Я радий зайняти провідну позицію зі стратегічного планування та реалізації стратегії розвитку групи компаній. Упевнений, що моя експертиза і досвід дозволять поліпшити та розширити наші пропозиції послуг на ринку, а також сфокусуватися на задоволенні клієнтів, посилюючи бізнеси, що існують та створюючи нові формати і успішні бізнес-моделі

коментує своє призначенняСергій Кисляков.

За матеріалами прес-релізу.
Обсудить с другими читателями:
Погода