На цій посаді він відповідатиме за всі плани з розвитку групи включаючи реалізацію маркетингових стратегій, ребрендинг деяких напрямків, посилення взаємодії з покупцями та клієнтами.
У Digma Business Group входить один з найбільших виробників синтепону в Україні - підприємство GreenStep, мережа тютюнових кіосків й продуктових павільйонів "АТТИКА", молочний завод «Фабрика Сиру», мережа продуктових супермаркетів Digma, продуктова мережа Buffet. Сьогодні підприємства групи об'єднують понад 2500 співробітників.
Призначення Сергія Кислякова є частиною зміни структури групи компаній і фокусу на нових цілях. Він стає ключовим членом команди і його основним завданням буде реалізація довгострокової бізнес-стратегії компанії.
Сергій Кисляков фахівець з маркетингу з 20-річним стажем у ритейлі, продуктовому (торгова марка "Ніжин") і алкогольному бізнесі (управління торговою маркою "Хлібний Дар"), успішно зарекомендував себе також і в медійному (Перехід Медіа / Атлантик Груп, Гала Радіо) і рекламному бізнесі (Scholz & Friends). Він 7 років займав посаду директора з маркетингу в компанії КОСМО, де керував стратегічним та операційним маркетингом мережі та успішно реалізовував стратегію розвитку бренду. Також, він керував маркетингом, і відповідав за злиття та поглинання на українському ринку в німецькій компанії Stroeer. Останнім часом, Сергій Кисляков був сфокусований на діджитал (Tabletki.ua) і на міжнародних проєктах.
Його навички та досвід зміцнять позиції Digma Business Group на українських ринках роздрібної торгівлі, переробки вторсировини та виробництва молочної продукції.

коментує своє призначенняСергій Кисляков.