Футбол – це енергія та пристрасть, які дарують радість всім, від малого до великого. Це захопливе видовище для великої країни, і чудова розвага для мешканців маленького подвір’я, але, незважаючи на масштаб гри – це завжди щирі емоції і вболівання. І ця пристрасть пасує PEPSI. Тому вже багато років поспіль бренд співпрацює з видатними гравцями по всьому світу й підтримує глобальні та місцеві футбольні проєкти.
Цього року креативним партнером PEPSI для підтримки спонсорства Ліги Чемпіонів УЄФА стала група Serviceplan Ukraine. В рамках співпраці бренда з ФК «Шахтар» було розроблено та запущено низку соціальних футбольних ініціатив і активностей.
Зокрема організовано участь зірок українського футболу в дуеті з легендарним Мессі на TikTok. Протягом кампанії хештег #pepsichallenge зібрав більше трьох мільярдів переглядів та безліч фанатських відеодуетів.
У якості головної медіаподії було запущено конкурс для підлітків «Прорив до мрії». Його мета – популяризація здорового способу життя та спорту. Головний приз – здійснення заповітної мрії будь-якого футбольного фана: реальна зустріч з кумирами. І не просто зустріч, а спільне тренування на НСК «Олімпійському», головній футбольній арені країни! Цікавий факт: зірки ФК «Шахтар» не просто були обличчям конкурсу – вони особисто обирали переможців, оцінюючи футбольні фінти юних фанатів.
Крамаренко Оксана Василівна, менеджер з маркетингу PEPSICO UKRAINE, відзначила – «"Прорив до Мрії’” – це не тільки про футбол. Це проєкт про дружбу, нові знайомства та нові враження. Деякі з учасників, та й їхні батьки, завдяки нашому "Прориву" вперше побували в Києві! А взяти участь у справжньому тренуванні з "Шахтарем", та ще й на "Олімпійському" стало для них, мабуть, найяскравішою пригодою в житті. Ми створили нову молоду команду з переможців конкурсу: вдягнувши іменну форму PEPSI, вони вийшли на поле, повторюючи шлях легендарних футболістів, зустріли своїх кумирів та зіграли з ними на рівних. Навіть спостерігати за цим було надзвичайно зворушливо!».
«Коли ми розробляли проєкт, навіть уявити не могли, наскільки емоційним він стане для усіх: для підлітків-учасників, їхніх батьків, для нас – авторів та реалізаторів, та навіть самих футболістів «Шахтаря»! Часточку спогадів про цю яскраву подію ми вклали у фільм. Хлопці не грали на камеру, а просто грали у футбол, залишаючись собою, а ми – просто були поруч. Під час зйомок було усе: і дощ, і сонце, і хвилювання перед ввімкненою камерою, і піднесений настрій. Багато залишилося поза кадром, але назавжди залишиться у пам’яті усіх, хто брав участь у проєкті» – розповів Ігор Клименко, креативний директор Serviceplan Ukraine.