«Упаковка – це потужний драйвер продажів, якому треба приділяти не меншу увагу, ніж створенню рекламних відео, – коментує Ігор Клименко, креативний директор агентства Serviceplan Ukraine. – Перед нами постало завдання: розробити дизайн, що одночасно буде і святковим, і відображатиме цінності та преміальність бренду. Ми знайшли ідеальний баланс між інформативністю та красою: нова упаковка добре помітна на полицях магазину і заряджає святковим настроєм».
Цього року під кришечками соку Sandora можна знайти:
- щодня – сертифікати в «Цитрус» на 5000 грн;
- щотижня – подорож для двох;
- головний приз – переможець отримає 100 000 грн та 4 квитки на феєричне шоу.
Пийте соки Sandora, беріть участь в акції та святкуйте яскраво!
За матеріалами прес-релізу