Serviceplan Ukraine представляє другу частину гостросюжетної рекламної кампанії з просування сервісу «Київстар ТБ»

Головною метою нової кампанії від Serviceplan Ukraine для Київстар було вибудувати знання клієнтів про перезапуск ТВ-сервісу оператора «Київстар ТБ». В рамках проєкту було створено рекламні ролики, які є частинами однієї історії.

Комментарии 294

Перший ролик із ключовим повідомленням «Дивіться Київстар ТБ будь-де. Перші 3 місяці за пів ціни!» стартував у лютому 2020 року. Головним героєм, який уособлює телевізійний контент, став робот, що скучає без свого глядача і зі щирою турботою про нього пропонує можливість дивитися контент на ходу, де б глядач не знаходився. Робот невідступно слідує за глядачем, як вірний, відданий друг, готовий зробити все необхідне, щоб завжди залишатися поруч.

У другому ролику в кадрі, крім робота, який вже став вірним супутником героя-глядача, з’являється багато представників різного цікавого контенту, а сама історія стрімко розвивається, виходячи на новий рівень видовищності. Звичайна поїздка в автобусі перетворюється для головного героя-глядача на фільм у стилі переслідування з участю динозаврів, поліцейських, прибульців і фантастичних персонажів. Нові герої також вперто прямують за глядачем, захоплюючи його й оточення.

Ігор Клименко, креативний директор Serviceplan Ukraine, зазначає: «Технології створені для блага людей, вони – наші невидимі помічники й друзі. Саме тому нашою ідеєю стало «олюднювання» технологій. Робот у роликах – милий і турботливий герой, а не байдужа й холодна машина».

Юрій Чорненький, Head of Marketing Communications Department, підкреслює: «Ми маємо вражати й задавати тренди як нашими продуктами, так і рекламою. Впевнений, що ви скажете wow, користуючись Київстар ТБ де б ви не були, та, що важливо, без плати за трафік. А наша рекламна кампанія змогла розповісти про всі переваги цього продукту».

 video
 video
За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода
Effie