Агенція Serviceplan Ukraine розробила меседж від імені компанії Volia, яка багато років працює на ринку України. Назва компанії сьогодні стала вкрай актуальним словом, і вони вирішили використати потужний інсайт – Сила Волі. Це словосполучення підкреслює міць професіоналів і водночас апелює до українських абонентів, що у ці складні часи вигартовують силу своєї волі.
Розважальний контент, який у великому обсязі надає «Воля», і є тією силою, що розвіє темний смог у душах і відновить теплі почуття. Символом цього проєкту стала дитина, яка своїм виглядом викликає алюзії на супергероя, тобто втілює могутню силу світла.
У цьому стилі була створена лінійка спеціальних пропозицій від компанії: Сила швидкості втілює можливість розігнати швидкість інтернету; Сила часу – подвоїти промоперіод; Сила вражень дозволяє збільшити обсяг яскравого топконтенту; Сила можливостей – отримати знижку на обладнання, а Сила мужності перерахувати бонуси на ЗСУ. Всі ці екстрас є частинами єдиної потужної Сили Волі, що, як і прагнення всіх українців, приведе нас до перемоги!
Над проєктом працювали:
Ігор Клименко – Creative Director
Гліб Гончар – Creator
Оксана Устинова – Art Director
Леся Заводна – Account Director
Святослав Горбань – Комерційний директор
Вікторія Бояновська – Керівник департаменту розвитку бренду та комунікацій
Єлизавета Левченко – провідний спеціаліст з маркетингових комунікацій
Анна Гречана – провідний фахівець з маркетингових комунікацій
За матеріалами пресрелізу