«Щастя здоров’я» відтепер можна купити

Dozen Agency розробили дизайн паковань для зелених салатів – продукції бренду перших у столиці вертикальних ферм «Щастя здоров’я».

Комментарии 2027

Максим Кірічко, співзасновник бізнесу hhfarm за новітніми для України технологіями, звернувся до агентства із власним крутим іменем ТМ, логотипом авторства Олексія Хозяінова і амбіціями створити паковання, що значно відрізнятиметься від того, що наразі існує на полицях із зеленню.  

Проте серед чотирьох запропонованих дизайнів, два з яких були яскраві, артові, ілюстративні, споживачі під час тестувань обрали найкатегорійніший варіант — зі значною прозорістю, лаконічною типографікою, чіткою подачею назви, складу продукту та меседжами бренду. Компанія Q&Q Digital, яка проводила дослідження, зазначила, що таких показово одностайних результатів давно не відмічали у своїй практиці.

Тож як відповідь на існуючі виклики бренд «Щастя здоров’я» з березня вже продається у деяких торгівельних мережах Києва та Дніпра.

ЗА матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода
Effie