Щедрий Дар: вітамінізований і гейміфікований!

ТМ Щедрий Дар презентувала мобільну гру, що розширює знання про вітаміни та їх користь для здоров’я людини.

Комментарии 908
ТМ Щедрий Дар презентувала мобільну гру, що розширює знання про вітаміни та їх користь для здоров’я людини.

Розробка цієї гри — частина digital-стратегії компанії KERNEL, яка є одним зі світових лідерів з виробництва та експорту соняшникової олії. Виробник високо цінує думку споживачів ТМ Щедрий Дар і робить ставку на інновації. Реалізація креативного задуму стала можливою завдяки роботі спеціалістів компанії спільно з агенціями TABASCO й Argentics. 

«У попередніх рекламних кампаніях ми «оживили» вітаміни A, D і E, якими збагачена олія Щедрий Дар. Наступним кроком стала розробка мобільного додатку, куди ми інтегрували цих суперкорисних героїв», — розповідає Інна Тохтарова, Head of Marketing компанії KERNEL.

«У грі все відбувається майже як у житті: вітамін А допомагає долати віруси, D дає швидку реакцію, а E — заряджає на мозковий штурм. Ми старалися наповнити додаток витонченими креативними «фішками», щоб одночасно і підняти настрій користувачам, і дати їм нові знання», — продовжує Олександр Ходоровський, CEO агенції з ігрової розробки Argentics.

За словами розробників, гра буде цікавою не тільки для дітей, але й для дорослих.
«І це не дивно, адже Щедрий Дар теж однаково корисний і для дітей, і для дорослих», — підкреслює Євген Сажнєв, артдиректор компанії креативу TABASCO.
Для активації гри достатньо навести камеру на спеціальний ігровий QR-код, що розміщений на деяких етикетках олії «Щедрий Дар», безкоштовно завантажити додаток і отримати цілу купу вітамінів — і онлайн, і офлайн!

KERNEL
Сергій Нерощин — Director of Marketing and Sales
Інна Тохтарова — Head of Marketing
Мар’яна Голота — Brand Manager

TABASCO
Олександр Смірнов — креативний директор
Євген Сажнєв — арт-директор
Олена Лапшова — Group Account Director
Анжеліка Горовенко — Junior Account Manager
Ольга Жегуліна — продюсер
ARGENTICS
Олександр Ходорковський - executive
Дмитро Сидоров - creative producer
Тетяна Хілько- project manager
Єгор Арістов - art lead
Євген Рожовецький- project dev lead

За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Effie
Погода