ТМ Щедрий Дар презентувала мобільну гру, що розширює знання про вітаміни та їх користь для здоров’я людини.
Розробка цієї гри — частина digital-стратегії компанії KERNEL, яка є одним зі світових лідерів з виробництва та експорту соняшникової олії. Виробник високо цінує думку споживачів ТМ Щедрий Дар і робить ставку на інновації. Реалізація креативного задуму стала можливою завдяки роботі спеціалістів компанії спільно з агенціями TABASCO й Argentics.
«У попередніх рекламних кампаніях ми «оживили» вітаміни A, D і E, якими збагачена олія Щедрий Дар. Наступним кроком стала розробка мобільного додатку, куди ми інтегрували цих суперкорисних героїв», — розповідає Інна Тохтарова, Head of Marketing компанії KERNEL.
«У грі все відбувається майже як у житті: вітамін А допомагає долати віруси, D дає швидку реакцію, а E — заряджає на мозковий штурм. Ми старалися наповнити додаток витонченими креативними «фішками», щоб одночасно і підняти настрій користувачам, і дати їм нові знання», — продовжує Олександр Ходоровський, CEO агенції з ігрової розробки Argentics.
За словами розробників, гра буде цікавою не тільки для дітей, але й для дорослих.
«І це не дивно, адже Щедрий Дар теж однаково корисний і для дітей, і для дорослих», — підкреслює Євген Сажнєв, артдиректор компанії креативу TABASCO.
Для активації гри достатньо навести камеру на спеціальний ігровий QR-код, що розміщений на деяких етикетках олії «Щедрий Дар», безкоштовно завантажити додаток і отримати цілу купу вітамінів — і онлайн, і офлайн!
KERNEL
Сергій Нерощин — Director of Marketing and Sales
Інна Тохтарова — Head of Marketing
Мар’яна Голота — Brand Manager
TABASCO
Олександр Смірнов — креативний директор
Євген Сажнєв — арт-директор
Олена Лапшова — Group Account Director
Анжеліка Горовенко — Junior Account Manager
Ольга Жегуліна — продюсер
ARGENTICS
Олександр Ходорковський - executive
Дмитро Сидоров - creative producer
Тетяна Хілько- project manager
Єгор Арістов - art lead
Євген Рожовецький- project dev lead
За матеріалами прес-релізу