Що будуть дивитися діти: куди рухатиметься індустрія анімації у найближчий час

Говорячи про тренди у виробництві дитячого контенту, неможливо не орієнтуватися на те, що обговорюють на MIP Junior – однієї із найяскравіших виставок індустрії розваг для дітей. Олександр Голездренко, керівник відділу ефірного промо та дизайну дитячого телеканалу ПЛЮСПЛЮС, відвідав подію та поділився з нами інсайтами про анімацію та розповів про напрямки, куди ж індустрія рухатиметься далі

Комментарии 1149

Перш за все, відчутно помітний величезний вибір різноманітних продуктів та студій. Так, активно виробляють анімацію не тільки такі гіганти як Disney, Nicelodeon та Hasbro, але й безліч студій з Китаю, Західної Європи, Канади, Росії, Індії та Африки. Серед них Rainbow, Guru Studio, Xilam Animation, Green Gold animationma, Triggerfish Animation Studios, Студія Аэроплан, Мельница та інші. Це показує, що конкуренція в індустрії анімації шалена і продукт, що виробляється, зазвичай дуже хорошої якості, адже від якості залежить його успіх та розповсюдженість.

Також варто зазначити зростання кількості та якості анімації не тільки у 3D, але й у 2D-технології. Зокрема класичної мальованої анімації. Особистим фаворитом є нещодавно представлений продукт Stinky Dog від Folivari.

Іншою яскравою тенденцією стала масштабна інтеграція в продукти анімації принципів гендерної та расової рівності. Наприклад, продукт DC «Super Hero girls», який презентували Cartoon Network та Stan Lee’s Superhero Kindergarten від Genius Brands International. Очевидно, тенденція і далі буде розповсюджуватись по всьому світу, і особисто ми в ПЛЮСПЛЮС також її дотримуємося.

Серед анімаційних серіалів, випущених за останній рік, значну частину займають продукти для маленького глядача, так звані, preschool. Світові студії активно конкурують у цій сфері.

Ще одним глобальним трендом є міжнародне співробітництво у сфері виготовлення анімації. Такі гіганти як Netflix активно вкладають ресурси у розвиток цієї галузі, співпрацюють із багатьма студіями та спеціалістами, продюсують нові проєкти. Окремо слід виділити китайські студії, які шукають можливості виходу на світові ринки і готові активно створювати продукт у співробітництві з авторами, продюсерами та спеціалістами з Європи задля адаптації продукту для місцевих ринків.

Зверну особливу увагу на світовий тренд підтримки анімаційної сфери урядами багатьох країн, які всіляко сприяють виробництву нових мультфільмів та серіалів.Серед цих країн Бельгія, Франція, Канада, Китай, Індія, Японія, Росія. На жаль, в Україні поки що ця галузь перебуває у занепаді та потребує значних зрушень до розвитку. Звісно, ми не нівелюємо якість власно виробленого продукту, але для масштабування української анімації потрібна державна підтримка і розвиток якісної школи мультиплікаторів.

Цікавою тенденцією є збільшення інтересу дітей та підлітків до продуктів live action show. У низці країн Європи частка перегляду таких продуктів у цьому році перевищила анімаційні продукти. Діти досить активно почали дивитися серіали, кулінарні шоу та шоу про диких тварин.

Також в цілому продовжує відбуватися процес перетікання аудиторії дітей від лінійного ТВ до інтернету на OТТ-платформи. Цей тренд яскраво демострує, що контентмейкери мають пристосовуватись до потреб глядачів та давати змогу споживати анімацію та інші продукти на тих девайсах, що є для них зручними.

Тренди, що перелічені вище, 100% впливатимуть на роботу та подальші проєкти анімаційних студій.Ми ж в ПЛЮСПЛЮС вже починаємо впроваджувати деякі інсайти, щоб створювати актуальний і якісний контент для українського глядача.

sostav.ua

Обсудить с другими читателями:
Погода