Що чекає український медіа ринок?

Під час Київського Міжнародного Фестивалю Реклами та UKRAINIAN CREATIVE AWARDS відбулася панельна дискусія Arena Media Expert «Що чекає український медіа ринок?», а також презентація напрямів діяльності Робочої групи Американської торговельної палати в Україні з питань медіа та комунікацій.

Спікерами дискусії виступили: Тетяна Попова, керуючий партнер Arena Media Expert; Заріна Дем'яненко, менеджер з питань стратегічного розвитку Американської торговельної палати в Україні (HR, туризм, медіа та комунікації); Олена Безхлібна, директор Big Media; Андрій Вдовиченко, генеральний директор "Бурда-Україна".


Під час панельної дискусії учасники презентували сучасні тренди медіаринку, ринку преси, зовнішньої реклами та інтернету. Заріна Дем'яненко презентувала основні напрями діяльності Робочої групи Палати з питань медіа та комунікацій.     

«Робоча група Палати з питань медіа та комунікацій працює задля покращення середовища для ведення бізнесу в медіа-секторі Україні, а також виступає платформою для обміну досвідом між провідними медіа-експертами компаній-членів Палати», прокоментувала Заріна Дем'яненко, менеджер з питань стратегічного розвитку Американської торговельної палати в Україні (HR, туризм, медіа та комунікації).

«Одним із ключових напрямків діяльності Робочої групи Палати з питань медіа та комунікацій є підтримка ефективного діалогу між бізнесом та органами державної влади, а саме підтримка розробки відповідного законодавства, зокрема, у сферах реклами, аудіовізуальних послуг та інформаційної безпеки», - зазначила Тетяна Попова, керуючий партнер Arena Media Expert.        

За матеріалами прес-релізу